Sirtiella & lille Amalie Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 har fått mensmurringer og går konstant med det! har hatt det i over en time nå! er så mye at jeg er kvalm:( er i uke 26+4.. takk for svar.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg fødte før 11 mnd siden og da jeg var rundt 25-26 uker husker jeg at jeg hadde ganske mye menssmerter uten at det var noe farlig. Hver gang fikk jeg beskjed om å slappe av og det vil gå over. Jeg pleide å ha smerter mest på venstre side og smertene lignet eggløsnings smerter og de kunne være i ca 2 timer. Det gikk bra med meg og legene roet meg ned med at så lenge jeg kjente liv og ikke blødde under smertene var alt bra. Nå er jeg i uke 21 og oppdaget litt blod så jeg sitter og prøver å slapper av slik de sa på legevakta da jeg ringte men det er ikke enkelt.
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 takk for svar:) skal bare trøste deg med at det er ganske mange som blør litt i denne tiden du er i:) så det er nok ikke noe! hmm blir bare skeptisk jeg... smertene har kommet til hele magen nå.... fra skambeinet opp til mellomgulvet!! er utrolig usikker:S men får vel prøve å slappe av:) liv er det i magen... kjenner hun sparker i rygg og mage hehe..
JulieF*Victoria* Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Merker du noe annet enn disse smertene da? Har du f.eks hodepine? Eller føler deg litt hoven i kroppen? Hvis du hadde hatt flere av disse symptomene samtidig, kunne det jo være tegn på svangerskapsforgiftning...Men hvis du bare har vondt i magen, er det nok ikke det! Er det lenge siden du var på kontroll og fikk målt blodtrykk og sjekket urinen?
edvina har fått en gutt Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Hei, dette er symptomer du skal kontakte føden om, du er langt på vei....
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 hadde sånn ei hel helg fra fredag t mandag.mensensmerter og slags mageknip uten å måtte på do og ble uvel og kvalm når det kom i perioder.26 uker nå og det er vel ei uke eller to siden.var helt grusomt.er helt bra igjen nå.alt går bra her ja.vet ikke om du kan gjøre så mye med det da:)må vel vente t det skjer noe eller forsvinner.
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2008 jeg har nå vært hos legevakta og tatt masse prøver og ul utvendig og innvendig.. at så bra ut:) men hadde hvist urininnfeksjon.. kunne hende det som gjor til at jeg hadde magesmerter..
birrisj05.02.09 Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan kjennes egentlig mensmurringer ut? Har aldri kjent noe som helst når jeg har hatt mensen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå