Stolt mamma og englemamma Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 når man får vondt i brystene pga graviditet, hvordan vondy gjør det? i kveld har det stukket en del i mine.. det stikker ganskje mye og,.. hehe..
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Når jeg var gravid sist så ble jeg øm i puppene ca 7-8 uker uti svangerskapet. De var såpass ømme at jeg ikke kunne sove på magen lenger og jeg måtte ha på meg sports-bh når jeg sov for ellers så våknet jeg opp av at puppene var skikkelig vonde. Det er nok veldig individuelt - og det er nok mange som ikke får ømme pupper i det hele tatt. Håper det er et tegn for deg hverfall - lykke til
påtjukken Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 eg hadde helt vanvittig vondt!! ingenting kunne komme borti, var vondt å gå med bh, og enda vondere å gå uten.. hehe... husker ikkje hvordan det begynte, men kan tenke meg eg var ca 5-6 uker på vei når dei var blitt vonde.. fant ut eg var gravid når eg var 7 uker på vei, og husker eg hadde vonde pupper 1-2 uker før eg tok hintet... hehe
venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Kan veldig ømme brystvorter være en start på eb graviditet tro?? *håper* Er utrolig øm, kan ikke komme borti en gang..
påtjukken Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 ja det kan det vere.. når er ikm da?? ble spent på dine vegne eg no:) hihi
venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 oi så spennende jeg hadde el om helgen, masse elslim også.. Tror jeg skal ha mensen rundt 14 Hva tror du? hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå