Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Blir helt skremt. Var på do nå og det kom litt friskt blod på papiret. Jeg har forranliggende morkake men har ennå ikke opplevd friskt blod. Vi hadde sex for to dager siden så det er ikke pga sex. Noen som har hatt det og er det farlig.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tror det skal komme en del blod, mer enn bare på papiret for at det skal være farlig. Hvis du har foranliggende morkake, kan jo dette også ofte forårsake blødninger...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Skjønner godt at du blir skremt.. det er jo helt forferdelig ubehagelig når sånt skjer. Men akkurat det samme skjedde for meg i uke 17, også bare litt blod på papiret. Det kan være at det bare er et lite blodkar som er bristet uten at det har vært noen spesiell grunn til det, så det behøver ikke være noe galt. Alt gikk bra for meg etterpå, og er nå i uke 25+5. Har ikke opplevd det etterpå igjen.. Hvis du har veldig hard mage og trykker hardt når du er på do, kan det også få et blodkar til å briste..tror det var det som skjedde for meg. Uansett burde du ta en tur til legen og skjekke at alt er bra, for sikkerhets skyld. Håper på det beste for deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå