Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope fantorangen, fikk tilbud fra bokklubben.no der sto det

Skrevet

Rart at det er så mye blåfjell prega ting som kommer nå igjen da.....

Syns også jeg las her inne tidligere at det var blåfjell som skulle være i jula.

3 julekalender serier det har versert rykter om nå i høst, en med han derre Tommy Sharif. blåfjell og så fantorangen.....

Blir spennende og se når kalenderne kommer ut i butikkene snart :)

Skrevet

Jeg er så drittlei nye og dårlige serier fra NRK. Hvorfor kan de ikke sende de som er gode og etablert da?

Nå har de jo hatt nye elendige serier, så da kan de vel sende noen klasiske igjen.

Ban pleier ikke akkurat å ha noe imot repitisjoner....

Skrevet

Det er da blåfjell som skal gå i år? Snakket med ei på fru lyng tidligere å hun sa at janus hadde en avtale med nrk i år om å lage blåfjell ull siden det blåfjell som skulle være kalender i år :)

Skrevet

Flere som har sendt mail og spurt, samt fått svar fra nkr om at det er jul i blåfjell som kommer i år:)

Skrevet

Sjekk www.bokklubben.no hovedbok barn der står det at de minste barna skal ha sin egen adventsserie fantorangen, kanskje blå fjell skal gå på nrk super etter fantorangen?

Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen!! Jeg lurte siden det var å få kjøpt blåfjell ull fra janus på nettet, og tenkte bestille det i julegave! Men tenkte det var ikke like gøy dersom det ikke var det som var kalender liksom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...