Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Skal i bursdag til ei som blir 30. Har ingen ide til gave!!! Hjelp. Noen her som har noen knall gode ideer eller som har gjordt noe gøy som gave før?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hun ønsket seg kjøkkenting av alt mulig. OK, tenkte jeg. Kjøpte panner på IKEA(som var ganske billig), og en banankasse med bananer. Tok ut alle bananene, og la gaven underst. Fylte så på med bananer, til kassen var fylt og gavene dekket til:) Vakte litt latter, kan man si;)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Hun er single, glad i å reise, sprudlende, utadvent, litt rotløs om jeg kan si det. Leier leilighet. HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Ingen damer her inne med snedige ideer?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 skulle ønske jeg kunne hjelpe,med leter etter det samme, noe å gi til 30årsdagen. hva gir du til de som har penegr og frihet til det meste?? bilde? kulle jo fylt en kasse med alkohol og leker og masse artigt og dekka det til med bananer, eller agurker, noe morsomt noe:) kom med ideer!
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Min venninne fikk billett til Barcelona en langhelg med meg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 En dag på spa eller hos frisøren er jo noe alle jenter liker.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Hva med og få med deg noen flere, for å spleise å ta henne med på ei helg med rafting, juving , ducky, paintball osv. ? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå