Gå til innhold

Har slite ut 2 mammabukser....

Anbefalte innlegg

Kjøpte i juni. Da trenger eg å gå over til mammabukser. Så no er dei utslitt begge 2. Da eg faktisk hadde bestemt meg for å ikkje kjøpe fleire men kun bruke dei 2 eg hadde. Så eg måtte invistere i 2 til ja. Og det er jo ikkje lenge til før ein slepper å bruke desse buksene lengre....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138878795-har-slite-ut-2-mammabukser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte mine 2 første mammabukser når jeg var ca 4 mnd på vei. Siden har det blitt 4 bukser til. Har ialt 6 stk + sommerbukser (men bruker ikke dem nå da..) Synes de er kjempebehagelig å bruke. Går i "mammakosebukser" når jeg er hjemme, og er veldig glad i dem! Har faktisk heller ikke blitt lei av klærne. Og de er jo kjempegrei å finne igjen neste gang jeg blir gravid... :-). Men det blir selvfølgelig greit å finne frem sine vanlige klær igjen :-)

Tro meg , det er ingenting som er bedre enn å vandre rundt i mamma bukser litt etter fødselen =)

+ om dere tror de gamle jeans bare flyr rett på tar dere feil, eller så er dere temmelig heldige.. Men husk å ikka ha for stram bukse med midjen, dette er ikke bra og veldig ubehagelig

Måtte kjøpe 2 nye mammabukser. Kjem nok ikkje til å få bruk for dei seinare. Men, kanskje greit å bruke rett etter fødsel. Sist gang gjekk eg rett inn i vanlege bukser. Men, hadde gått ned 10kg i svangerskapet og.

Men, skal i vertfall kjøpe meg nye klede etter fødselen ja..... Kanskje eg kjøper noko før den tid og.......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...