Gå til innhold

Har slite ut 2 mammabukser....


HegeAE

Anbefalte innlegg

Kjøpte i juni. Da trenger eg å gå over til mammabukser. Så no er dei utslitt begge 2. Da eg faktisk hadde bestemt meg for å ikkje kjøpe fleire men kun bruke dei 2 eg hadde. Så eg måtte invistere i 2 til ja. Og det er jo ikkje lenge til før ein slepper å bruke desse buksene lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har slitt ut et par jeg også, men nå gidder jeg ikke kjøpe flere, er bare 37 dager igjen til termin...kommer jo ikke akkurat til å bruke de når magen er borte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to mammabukser da jeg var ca 5 måneder på vei. Synes nå at dette var bortkastede penger. Ubehagelig å dra noe opp over magen. Nei jeg sverger til tights, leggings og lange topper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine 2 første mammabukser når jeg var ca 4 mnd på vei. Siden har det blitt 4 bukser til. Har ialt 6 stk + sommerbukser (men bruker ikke dem nå da..) Synes de er kjempebehagelig å bruke. Går i "mammakosebukser" når jeg er hjemme, og er veldig glad i dem! Har faktisk heller ikke blitt lei av klærne. Og de er jo kjempegrei å finne igjen neste gang jeg blir gravid... :-). Men det blir selvfølgelig greit å finne frem sine vanlige klær igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg , det er ingenting som er bedre enn å vandre rundt i mamma bukser litt etter fødselen =)

+ om dere tror de gamle jeans bare flyr rett på tar dere feil, eller så er dere temmelig heldige.. Men husk å ikka ha for stram bukse med midjen, dette er ikke bra og veldig ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kjøpe 2 nye mammabukser. Kjem nok ikkje til å få bruk for dei seinare. Men, kanskje greit å bruke rett etter fødsel. Sist gang gjekk eg rett inn i vanlege bukser. Men, hadde gått ned 10kg i svangerskapet og.

 

Men, skal i vertfall kjøpe meg nye klede etter fødselen ja..... Kanskje eg kjøper noko før den tid og.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...