Gå til innhold

Dere som har byttet MME, se her???!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjorde dere det?

OG HVORDAN reagerte barnet deres hvis det viste seg at de ikke likte den typen du brukte, dvs at de spiser mye bedre med den andre du byttet til? Snakker ikke om gulp eller noe annet, enn kun det å ikke like den typen melk en får... (om noen forstår, jeg er dårlig til å forklare....)

Grunnen til at jeg spør, er fordi vi i mange mange uker har slite med gutten vår, og ikke visst hva det har vært.. Men nå har alt ordnet seg, bortset fra at når han spiser, så spruter han ut melk når flaska kommer til munn....

Begynner å grine og vri seg...... Osv!!!

Jeg vet denne gangen ikke hva jeg skal tenke ut en gang, fordi vi alltid har trodd det er pga rap, noe han var dårlig på, eller at han ikke fikk avføring, eller hadde mageknip feks.... Men dette fikk jeg bevis på ikveld, at ikke er tilfelle, det må jo være noe med melken....

(den er ikke for varm eller for kald....)

Jeg skrev her om dagen om at han drakk så utrolig mye bedre når jeg ga han ferdig NAN pakke, vi bruker jo NAN pulver.... Litt rart, men jeg lukter jo "litt" forskjell da.... hehe.........

Noen noe forslag til hva jeg skal gjøre? Han drikker jo greit nok, men er så lite allikevel, han drakk så mye før... Også er det liksom som om han drikker fordi han bare må noen ganger.... Hmmmm det er så vanskelig!!!

Så spørsmålet igjen: Neon som har byttet MME og sett at barnet har drikke bedre da? At det er kun den årsaken til at dere byttet, og hvordan var barnet når det ikke likte melken???????????

Takker for svar;);););)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det en stund siden babyen min brukte mme, så jeg må grave dypt i hukommelsen. Min nekta ganske enkelt å spise når vi prøvde å gi småfolk sin mme:) (prøvde et par ganger, når vi ville bytte ut nan av prinsippgrunner) Bytta deretter en stund fra NAN til Colett. Da gjorde vi byttet over natta, uten noen tilvenning eller avvenning eller blanding. Gikk helt fint, men Colett ble vanskelig å få tak i (faktisk! bor i oslo og det er jo haugevis av butikker her men i en periode hadde ingen av de melka vår) og da bytta vi tilbake, null problem.

Gutten min hadde også i en periode den oppførselen under måltidene, men da byttet vi smokk til en hvor melka kom lettere ut og alt gikk greit:)

Skrevet

Ma Baker

Hmm ganske interesant det du skriver..............

Du brukte NAN, prøvde småfolk, og det nekta han å spise? Forsto jeg riktig da, og at du gikk tilbake til NAN??? ;)

Og så prøvde du collett, også viser det seg at når du gikk tilbake til NAN så spiste han fint igjen?

Hmmm sorry å gjenta deg, måtte bare skrive ned mens jeg tenkte, så jeg forstår riktig.. ;)

Og det med smokk, vi bruker jo avent sine flasker :(brukt ganske mange penger på de flasken og utstyr, så vil jo helst "bruke det opp"..............

Men har str 2 nå... Prøvde 3 her om dagen, men det ble for mye, kanskje vi skal prøve den igjen? Selv om det er bare noen dager siden? hmmmm

Skrevet

Nettopp:) Jeg skriver visst litt rotete når jeg tenker samtidig:)

Nei, jeg ville ikke prøvd med str 3 nå hvis det ikke gikk for noen dager siden. Selv om det sikkert føles som sløsing å ikke bruke avent flaskene dere har så mange av kan det jo hende at en annen flaske gir ham bedre tak? Min likte best de fra MAM med skrubunn og litt avlang tut, men det er sikkert forskjell på unger.

Skrevet

Hmmm leser mye om de MAM flaskene, sted på nettet så man kan se de eller? Hmmm

Nei du skriver ikke rotete, er jeg som ikke får alt med meg hehe.....

Men har jo ikke så mange avent flasker, og de skal jo byttes ut etter 6 mnd, eller? Kan like godt bytte de nå etter 3 mnd da......

Skrevet

http://www.bambino-mam.se/no/bambinomam/show.php?id=31028

Disse mener jeg:) De finnes på de fleste større dagligvarebutikker og er ikke så ille dyre.

Jeg tror ikke det er noen fasit for når flaskene skal byttes, men vi kasta de etterhvert som de fikk riper og så slitte ut. Blir grobunn for bakterier i sprekkene og det er jo ikke noe særlig for en liten sart knott:)

Skrevet

Nei det er absolutt ikke bra for de små...

Hmmm nei sprekker og sånn er det ikke i disse ennå ihvertfall... ;)

Skal prøve meg frem jeg med det du sa, kanskje denne flaske, eller større smokk igjen for å se bare... ;)

Pga mye greier, er det veldig kjipt om jeg må bytte MME egentlig, han slet ganske mye med tarmene sine..... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...