missmulatto Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøp dem til barn 1 år? Eller selskinnsko. Håper ikke GreenPeace er her inne.
skorpionfruen Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 De har åpnet en ny lkesbutikk på Nensa og der hadde de hvertfall Nesnalobber da jeg var innom. Men husker ikke hva butikken het. Skal se om jeg finner det ut.
missmulatto Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 Åhhhh, tusen tusen takk altså.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 jeg har kjøpt våres på loppis ellers så jeg at de hadde til voksne på eurosko?? for et par år siden..kanskje de har til barn også? finn.no!!?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Veldig mange skobutikker fører nesnalobber, men skal du ha noe utenom standard (blågrå i størrelse 3-6 år) må man ofte bestille. Men de er behjelpelige med det da. =)) Fikk selv bestilt til meg selv, beste kjøp jeg har gjort, og stilige er de også. Vær oppmerksom på at de er små i størrelsen!
Elletuppa Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Kjøpte i fjor på obs, kosta hundre kr mindre der enn på eurosko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå