dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg jubler i sinn og skinn og sjel og kropp. I dag er huset helt, helt reint, og det er så deilig. Også er det rett og slett dritflaut, og jeg kjenner på en litt emmen smak i munnen av at jeg ikke klarer å holde orden selv... Men jeg vet at dere er mange som har "dosere" i huset som vasker og ordner litt, så da er det vel sikkert greit at vi og fikk tak i en. Det lukter godt og alt er bra, men du Lykkelig... ha ha ha ha vet du hva hun bruker sammen med mikrofiberklutene??? Hun bruker BØTTE OG KLUT og grønnsåpe!!! Jeg har skaffet en vaskedoser som gjør mikrofiberfeil etter min smak, og jeg digger det... ha ha ha ha ha ha. Lykkelig mener nemlig at "Bøtte og KLUT" tidsalderen er over, men det mener ikke jeg! og tydeligvis ikke min yndlingsdoser heller!
frøydis m/ 4 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Å så godt å høre!!! Tenk så deilig at du får tid til å gjøre andre ting enn å vaske rundt i huset. Jeg tror at du har nok igjen å gjøre selv for det om :-) Og det er ihvertfall ikke flaut, men bare flott at dere har funnet en som kan ordne dette. Hurra for grønnsåpelukt!!!! Såpe og mikrokluter er helt feil, men det lukter deilig!! Kos deg i rent hus du!
Trollmora Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Så bra, gratulerer med ny "bestis"! Det kan opples litt sånn "hvorfor i all verden skal jeg ikke gjøre dette sjøl"? Etterhvert så er det så hitmla deilig at noen sjauer 3-4 timer og jeg kan bruke tiden på noe annet. Microfiber med ajax i bøtta er helt greit for meg. Greit at det lukter godt og rent den dagen det faktisk er rent ) Så slapp av og kos deg med din nye venninne, det er deg vel unt!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 Ja jeg koser meg mest, også øver jeg megpå å kose meg enda mer. Når det gjelder vaskefeilen, så bare håper jeg at kombinasjonen av mikrofiber og såpe ikke lager huset mitt til et yndlingsleirsted for skumle mordermikroorganismer og uovervinnelige bakterier....
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 du går rett og slett for mikrofiber og såpe kombinasjonen du også??? Da er jeg helt betrygga! :-)
Sara Rompompei Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Altså duh, hmmmmm........ For det første: Så innmari kjipt det må ha vært å gå inn i helgen med rent og vellduftende hus. Tenker du har sitti og kjeda deg hele helga ja... angrer nok litt nå ja..... mmm Og om du visste hva for en skummelt grønt og slimete vesen som er i ferd med å vokse seg stor og sterk under sofaen din nå du! Pass på om du føler det kiler litt i tærne! Såpe og microfiber duh. hahahahaha Men farsken assa! Jeg er innmari såpegrønn-misunnerlig! Hipp hurra for deilige vaske-kompiser! Jeg vil også ha en sånn til jul. I tillegg til en ryddelobotomering, en rydde på plass klær maskin og en shine kjøkken virvelvind. Kan jeg få det? Da lover jeg å være innmari snill, i hvertfall helt til februar!
Trollmora Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Vaskevenn har vi - heldigvis! Det jeg egentlig trenger er faktisk en husmor! En som kommer hjem 3-4 dager i uka. Lager næringsrik middag og klarer å få ungene til å spise annen fisk enn fiskepinner og fiskeboller. En som kan stryke duker og gardiner. Bretter tøy og stryker t-skjortene mine. En som finner nye strikker til beina på parkdressene og setter dem på med en gang de har gått i stykker. En som kan lappe buksene til EldsteMann som stadig kommer hjem med bukser med hull på knærne. En som holder oversikt over hva vi har i fryseren. En skikkelig god varm husmor som ungene kan klemme og lære å spille kort av. Det er der det kommer til kort i mitt hjem, så det ønsker jeg meg til jul:o)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 ♥ LykKeLiG Åhh, sånne ønsker æ også mæ til jul !! Helst før jul, så kjøkken og resten av huset kan skinne til jul! En rydde på plass klær maskin og shine kjøkkenvirvelvind kunne æ faktisk trengt med en gang! Var ferdig å spise middag akkurat i tide til barnetv og det pelier vi å kose oss med hele familien i helgene. Også var det rett i badekaret med de to søte små og legging, så nå står kjøkkenet for tur. Må vel leke virvelvind sjøl tenker æ, men e ikke så flink til edt.... Må en tur i fjøsn også og fore de dyrene som står inne... Så trenger virkelig sånne maskiner til ALT husarbeidet! Si fra om du finner det noe sted så skal æ LØPE Å KKJØPE....
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Å, misunnelig, misunnelig... Har tenkt på dette selv, men synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal få tak i en å stole på. Hadde en for mange år siden, og hun forsynte seg av barskapet.... Har du noen tips på hvordan vi kan finne en som er pålitelig. Og, kan jeg spørre hvor mye du gir for hvor mye tid?
dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2008 Klart du kan... jeg er av den blåøyde typen som tror at alle er greie, så jeg kommer nok til å bli rana en gang, men dette er mitt livs andre vaskedame, og begge jeg ar hatt har vært pålitelige damer. Hun siste her fant jeg i avisa, og hun førsta fant jeg faktisk på gule sider. hun jeg hadde før tok 200 kroner timen hun jeg har nå skal ha 500 kroner for 3 timer, så det ligger liksom rundt 200 i timen tenker jeg. du får sette noe som smaker drit i barskapet neste gang, så skal du se at det blir slutt på stjeling :-)
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 14. oktober 2008 #11 Skrevet 14. oktober 2008 Det var jo ikke noe å si på. Hmm, kanskje vi får ta sjansen igjen vi også. Synes det er sååå kjedelig å vaske og gjøre rent...så mye annet som vi kan gjøre istedet, for eksempel å leke eller gå på tur med tulla :-) Hun vi hadde stjal jo ihvertfall ikke penger og slikt, heldigvis, men sleip var hun for hun tok litt av hvert av det som var åpent, så vi oppdaget det ikke med én gang. Da vi fikk mistanke, åpnet en ny flaske med vodka, og tok bare bittelitt fra den. Etter hun hadde vært der neste gang hadde det forsvunnet 1/3 av innholdet!!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. oktober 2008 HA HA ble det rent da? eller sjanglet hun seg rundt med kosten? Kanskje det var det vi skulee gjort hele gjengen.... smelt i oss noen dl med vodka, så kanskje husvasken hadde blitt morsom :-) Hun har jo bare vært her en gang, men jeg jubler enda!!!
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 14. oktober 2008 #13 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, ha ha, kanskje vi skulle ha gjort det :-) Men, utrolig nok ble det rent ja... Nyt du! Jeg er grønn av misunnelse...
dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. oktober 2008 Grønn kan jo være en riktig så kledelig farge... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. oktober 2008 Grønn kan jo være en riktig så kledelig farge... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå