Gå til innhold

Bytte av helsesøster!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går ann å bytte helsesøster?? På den helsestasjonen jeg tilhører er det to helsesøstre. Da jeg fikk nr. 2 hadde jeg en super helsesøster, hun andre som er der liker jeg ikke i det hele tatt. Synes hun er veldig falsk. Vi får vårt tredje barn på mandag og da er der ikke lenge til første besøk på helsestasjonen. Vi flyttet mellom nr. 1 og nr.2, men det jeg syntes var litt rart var at jeg fikk forskjellig helsesøster til de to. Hun minste var jo oftere der, men når eldste skulle på 4 års kontroll var det hun som jeg ikke liker.

Saken er at hvis jeg får hun som jeg ikke liker som helsesøster til siste mann så vet jeg ikke om jeg orker å gå dit. Noen som vet om det er mulig å komme med ønske om hvilke helsesøster man vil ha??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si det sikkert, men tror det da!

Man burde det iallefall!!

Hører jo titt og ofte her inne: Bytt helsesøster, så det burde gå an vil jeg tro!! :o)

Lykke til!

Skrevet

Får prøve på det, har hatt veldig god tone med hun andre. Hun vi hadde som helsesøster når vi eldstemann var liten var jo også helt topp. Tror jeg må kontakte helsestasjone i forkant for å forsikre meg om hvem jeg får, slik at jeg kan endre det. Har hørt om flere som ikke liker henne så det er heldigvis ikke bare jeg som er sær.

Skrevet

hæ? Har du forskjellig helsesøster til ungene dine? Vi har samme til våre, til tross for at vi egentlig ikke hører til hennes område. Da vi fikk eldstemann, var hun som har vårt område på ferie, så da fikk vi hun som vi har. Og da fikk vi automatisk samme til vesla.

Hadde tatt å spurt hun som du helst vil ha, om du kan begge (alle 3) barna hos henne. Du kan jo begrunne det med at du syns det er greiest å forholde deg til en helsesøster :)

Skrevet

Syntes det var rart jeg også. Skal jo sies at hun greie gikk ut i permisjon, men da fortsatte datteren min hos hennes vikar mens sønnen min skulle plutselig til hun andre. Vi byttet fylke når vi flyttet så det var nok ikke mulig å beholde hun vi hadde til sønnen vår første gang.

Tenkte jeg skulle begrunne det med at jeg ville ha samme til alle tre. Får håpe det går, hvis ikke så blir det et tragisk år på helsestasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...