Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja min kjære:) Var i dine trakter i dag forresten hehehehe trodde jeg hadde kjørt meg bort faktisk:)

Skrevet

hehe,ikke så lett å komme seg ut når man først har klart å rote seg inn i denne bøgda, ho ho

er du på jobb i morgen??

Skrevet

ja skal dit i morgen og shoppe litt;o)

må ha de skoene vettu og bjørn borg boxere hvis dere har mere igjen??

Skrevet

Tror vi har noen igjen i snuppa sin str ja. De ligger på lageret så spør de som jobber. Skal du ha med mini? Skulle tatt en date da jo:)

Skrevet

det skulle vi ha gjort vettu;o)

vi skal videre, så jeg har fått grini meg til å stoppe innom for å handle litt. skal inn å titte på nettsiden, sånn at jg vet ca hva jeg skal ha, hehe;o) har sett meg ut noe fra memini som jeg bare må ha også;o)

Skrevet

Vi har masse fint fra Memini inne nå:) Nettsiden er IKKE oppdatert for den xxxxxxxxx databasen funker ikke. Litt frustrert ja..... vi får date en annen gang da snupp:)

Skrevet

uff det var litt synd at du ikke jobbet i morgen da, men sikkert deilig med en fridag;o) ja det synes jeg vi må gjøre;o)

hm, ja da spørs det om det blir bare en snartur innom hvis du har fått inn så mye nytt hehe

Skrevet

hehehehe ja fikk kjole, kåpe, luer, leggings og vanter bl.a. i går. Veldig lyst på alt selv jeg. Si fra neste gang da. Jeg fikk aldri svart på pmen din ang skoene for postkassen din var full.

Skrevet

å gleder meg;o)

ja jeg får titte på de i morgen, hvor langt går str opp?

Skrevet

kjolen og kåpen har vi til 116. Så har vi andre ting opp til 12 år dvs 152.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...