Gå til innhold

Selskap i ventetiden og vektnedgang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal vente med å prøve til over sommeren 09 pga jobbsituasjon. I ventetiden har jeg tenkt å gå ned mellom 5 og 7 kg. Er det noen som er i lignende situasjon som vil holde meg med selskap i vektnedgangen? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo er ikke helt klar for barn ennå... så imellomtiden jeg venter på at han skal føle seg klar, har jeg en plan om å gå ned en noen kg selv.:) Må gjøre noe i mellomtiden og har absolutt ikke vondt av å gå ned en 7-8 kg før prøvingen starter:) så det er mitt mål. Har meldt meg inn i vektklubben på vg, å skal gjøre et forsøk!! Ut å gå i friskluft for å få luftet tankene litt, dra på treningstudio sammen å samtidlig forbedre kostholde litt!!

Skrevet

Min samboer er heller ikke helt klar enda, men jeg håper vi kan bestemme oss for noe mot slutten av året. I mellomtiden vil jeg også ned i vekt. Har nettopp gått ferdig Grete Roede kurs 1, og begynner på kurs nr. 2 i dag! Har ikke gått ned så mange kilo enda, men har gått ned mange cm og merker det veldig godt på klærne!! :)

Jeg ønsker meg egentlig ned mye mer i vekt enn hva du har tenkt da, men vi får se hvor mye jeg får til!! :)

Lykke til!

Skrevet

Så bra vi er flere, så kan vi støtte hverandre litt. Er jo en motivasjon seg selv å gjøre kroppen så klar som mulig for en evntuel graviditet. Meeeen for min del trenger jeg litt mer motivasjon. Selv om jeg håper på å begynner å prøve neste sommer/høst, er det liksom litt langt unna og litt usikkert og uvirkelig.

Vektklubben.no..Kanskje det er en tanke. Er det dyrt da?

Skrevet

Forresten; lykke til dere også!

Kanskje vi kan holde hverandre litt oppdatert på fremgangen og ting ellers. Kanskje deres bedre halvdel blir klare osv =)

Fikk motivasjon allerede, så nå skal jeg ut og gå meg en tur! ;) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...