Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tror at kennedy ble henretta av cia, styrt av bush (han faren). Jeg tror at 9/11 var en inside-job. Jeg tror at chemtrails er til for å sløve oss. Jeg tror at fluor er til for å sløve oss. Jeg tror at afrika ble bevisst infisert av hiv i form av biologisk krigføring. Jeg tror at vaksiner brukes til å skade hjernen vår samt å redusere fruktbarhet. Jeg regner med de gravde opp spaskesyke viruset på svalbard for å skape en epidemi. Jeg anser adhd for en kostruert diagnose for at legemiddelindustrien skal tjene penger. Jeg tror på ufoer. Jeg tror at aspartam er skapt for å skade mennsker. Jeg tror at frp vinner neste valg fordi det allerede er bestemt. Hmmmm, finn på noe mere jeg kan tro på!! Jeg er våt og villig!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 -Verden styres av reptil-lignende aliens. De ser ut som mennesker fordi de kan shape-skifte, men må drikke menneskeblod for å holde på fasaden. I følge prinsesse Diana er den britiske kongefamilien egentlig reptiler. -Tsunamien i Indonesia var skapt av USA ved at de brukte el.mag-teknologi.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Det der med 11.sept kan jeg være enig i:-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Ja stemmer det, det er han Icke, men nei jeg er ikke så våt ennå, men det kommer seg, det der med tsunamier og harp har jeg ikke orka å sette meg inn i ennå, men jeg føler kallet!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Ja det er jo opplagt, iallefall i mine øyne!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Noen tror ikke på det, fordi de har fornuften i behold. Å klare å tenke selv, er en fin ting. Å være paranoid er betegnet som en diagnose, og der er det lett å tro på konspirasjonsteorier.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 takk for den; jeg hadde faktisk glemt psykiatrien i norge, paranoia er harav ikke en diagnose, kun et kreativt persptuelt og kognetivt utfall av dopaminmangel eller noe sånt!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 krigen i irak-- oljen, som igjen henger sammen med 11/9 nord korea, betalt av usa. hmm, tror staten er ute å styrer oss som en kommunistisk stat. overvåkning. tror helsetilsynet og legemiddelveret er kjøpt og betalt av private, organisasjoner og stat! er eneige med alle de over:) dette er gøy,spenning i konspirasjonsteorier
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Blir dere ikke sliten i hodet av all denne tenkingen?
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Min favoritt er at duene kommer til å ta over verden (de er intelligente og jobber for verdensdominans).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 Jepps jeg elsker de også, de gir meg behagelig krypende angst noen ganger da, samt en i usensurert form ekstatisk orgasme!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 Er ikke helt enig med deg der,jeg har hørt at det er delfinene som kommer til å ta over,de er mer intelligente og søtere.De må bare gro ben først..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Neida blir aldri sliten, hadde sikkert fått adhd diagnose om jeg hadde vært barn i dag, er så kreativt så!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #14 Skrevet 10. oktober 2008 Men siden reptilene allerde er her og mesker seg med adrenalinet vårt så trenger vi vel ikke flere dominate arter??
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #15 Skrevet 11. oktober 2008 - Norge gikk over til digitale signaler ift TV-sendinger, sånn at de lettere kan bruke TV-apparatene til å overvåke oss. - Andre verdenskrig ble egentlig startet av USA, sånn at de kunne få en sterkere posisjon som stormakt. - 9/11 var styrt av Bush. Han styrte store modellfly inn i tårnene og pentagon ved hjelp av playstation. - Margaret Thatcher var egentlig kommunist og spion for Sovjetunionen. Hun hadde et forhold til Breshnev. - Vietnamkrigen startet USA pga olje. (Nord-vietnam hadde den beste frityroljen)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #16 Skrevet 11. oktober 2008 Spennende med konspirasjonsteorier, men de fleste blåser fullstendig i den vaklende logikken som er i de fleste sådanne. Blir i fyr og flamme over hvor fæle alle som har makt i verden, men de har ikke intelligens nok til stille spørsmålstegn ved om det er mulig eller hvem som hadde noe å vinne noe på det. Ut fra det jeg har lest her, virker det som at tilhengerne av konspirasjonsteorier er rimelig lite smarte og gjennomtenkte!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #17 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg tror at Norge har så mange innvandrere fordi Islam skal ta over landet vårt. Det er bestemt av Allah. Ingenting du kan gjøre med det, lille venn. Det er derfor abortene blant norske jenter er så høye, sånn at vi dreper våre egne barn, og de islamske babyene blir født 10 ganger oftere. Dette er bevisst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå