suski22.12.08 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Har vært sykemeldt siden uke 19 pga øyrisikosvangerskap (risiko for tidlig fødsel). Risiko og risiko har jeg tenkt, men hadde så vondt og klarte ikke bevege meg noe særlig i flere uker, så da var sykemelding eneste utvei. Prøvde 50% sykemelding i et par uker, emn det endte med at jeg klarte å få en "ri" i uke 22, så det var ingen suksess. Sleit fælt med å akseptere sykemeldingen LENGE, men har etterhvert kommet inn i "tralten" med stoooore mengder avslapning hver dag. Egentlig er jeg litt turbo sånn til vanlig. Nå de siste 2-3 ukene har plagene mine forsvunnet som dugg for solen, jeg skjønner virkelig ingenting. Har trappet opp aktivitetsnivået mitt kraftig og føler nå at jeg er sånn som det "skal være" når man er 30 uker på vei. Vurderer å gå tilbake i jobb 100% om 2 uker, det frister noe sykt. Elsker jobben min egentlig, og når jeg ikke er "syk" lenger er det litt gæli å rusle hjemme, jeg vet de TRENGER meg på jobb også da :-) Sry langt innlegg, men hadde dere gått tilbake i jobb? Aktiv sykemelding eller gradert føler jeg er litt bortkastet for jeg har allerede vært sykemeldt i 12 uker og vil ha mest mulig feriepenger til permisjonsåret mitt...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå