Gå til innhold

søren heller da!!!!! gi meg råd!!! ( samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 38 uker på vei, og i hele dag ( spesielt idag, ) hatt masse mens smerter som også sprer seg til lår og korsrygg.. tidligere idag kom det og gikk med mellomrom... 8-10 min... men det ga seg, og er nå konstant, hele tiden disse smertene. ikke veldig vondt, men kjenner det konstant. alle tror hun kommer tidligere,og det håper jeg!! magen har falt rett ned i "gulvet" det siste, og siste uka ca har jeg bare vært slapp osv..

idag bestemte magen seg for å tømme seg skikkelig også..! vært ganske moden en stund...

er dette begynnelsen på noe?!? kan det begynne å skje ting nå???

hvis ikke, gi meg noen råd!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, har d litt på samme måten nå selv.. murrer litt sånn jevnt i korsryggen, og magen strammer seg ofte i litt vonde kynnere..pluss løsere mage, vært på do tre-fire ganger idag..så d er jo lov å håpe at noe er på gang (er 38 uker imorgen), men tviler egentlig litt.. hadde d nemlig på akkurat samme måten for en ukes tid siden, og da skjedde d jo ikke no så...huff, sååå utålmodig nå!!

Skrevet

syns det kan være enten eller nesten altså.. Hehe...

ja ekstremt utålmodig selv.v. og når man hører alle rundt deg sier at det skjer nå veldig snart osv.. til og med jordmora trodde det, blir man ekstra ivrig... har jo ikke opplevd dette før så...

Skrevet

Kjenner det litt i korsryggen jeg også + løsere mage de siste par dagene... men tror ikke det er fødsel på gang enda. 38 fullgåtte uker i morgen lørdag :-)

Når det gjelder forskjell på rier og kynnere så vil jo oftest kynnere kunne gå bort ved at du f.eks. går litt hvis du sitter, eller legger deg ned hvis du var i aktivitet... Så kan du se om det endrer seg... Hvis du er i tvil om noe er i gang eller ikke, kan du ringe til fødeavdelingen din og høre med jordmødrene der.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...