Gå til innhold

søren heller da!!!!! gi meg råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 38 uker på vei, og i hele dag ( spesielt idag, ) hatt masse mens smerter som også sprer seg til lår og korsrygg.. tidligere idag kom det og gikk med mellomrom... 8-10 min... men det ga seg, og er nå konstant, hele tiden disse smertene. ikke veldig vondt, men kjenner det konstant. alle tror hun kommer tidligere,og det håper jeg!! magen har falt rett ned i "gulvet" det siste, og siste uka ca har jeg bare vært slapp osv..

idag bestemte magen seg for å tømme seg skikkelig også..! vært ganske moden en stund...

er dette begynnelsen på noe?!? kan det begynne å skje ting nå???

hvis ikke, gi meg noen råd!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen gode råd å komme med annet enn at du må slappe av,og lade opp til fødsel.

Trenger ikke skje noe idag,men kanksje iløpet av helga,eller om 2 uker....

Ingen vet det.

Gode råd for å få igang fødsel??

Hmm.. Finnes vel ikke noen råd som er bankers egentlig....

Jeg er i uke 38 på mandag,og har termin 29.okt.

Nokså nærme deg det vel..?

Er du 1.gangs?

Skrevet

Jeg hadde det ikke slik som du beskriver, men etter å ha vært her inne en stund og lest andres erfaringer, syns jeg det høres ut som du skal få en liten baby snart! :)

Jeg har desverre ingen råd til deg, men om du blir bekymret eller usikker så ring føden! :)

Lykke til! :)

Skrevet

26 oktober.. slipper iallfall å gå over termin, og det er veldig betryggende..

ja 1gangs..

gubben er heeelt sikker ( i sitt lille hode) at hun kommer ut i løpet av helgen.. men.. det er jo bare ord å blåse vekk..hehe..

murringene er iallfall tydelige hele tiden, hele korsryggsområdet og foran... mens smerter... ska ikke gå i detaljer, men magen tømte seg ganske mye istad, og var litt "unormalt" for det var som lim i do nesten..skikkeli rart...

Skrevet

Mitt viktigste råd er å ikke bli for optimistisk, men alikevel ha bagen klar og få deg mest mulig søvn.

Skrevet

min opplevelse ( har 2 barn) av beg. på fødsel, er at jeg begge ganger 1-2 dager i forveien har tømt meg.... kroppen tømmer seg selv før alt begynner liksom...( da med magekramper) he, he... moren min var oxo sånn.

håper det skjer noe snart da!! det tror i allefall jeg!!

Skrevet

hehe, så bra at du har lest noe lignende iallfall da:):) jeg håper virkelig det også altså... er super spent... men tenkte liksom det var"negativt" at de murringene osv osv var konstant der osv, og ikke på og av slik som rier.. hmm.. ikke aner jeg!! ikke bekymra, bare alvorli spent... hihi takk

Skrevet

veldig gøy å høre at dere er positive altså, siden jeg ikke har gått igjennom dette før feks.... =) =) =)

Skrevet

Kjipt å gå over termin ja.

Har du blitt lovet igangsetting viss du går over?

Da min forrige fødsel startet hadde jeg blitt lurt minst en gang,var på føden 6 dager før termin og trodde det hele var igang,men nei.

Fødte han på termin,og var ikke i tvil om at det var fødsel på gang da.

Men hadde ingen tegn på fødsel før 5 timer før han kom ut.

Bare en bomtur 6 dager før,og i mellomtiden var alt veldig normalt.

Stille før stormen ja.. hehe

Skrevet

dumle...

ja har blitt lovt å bli satt igang ved termin hvis hun ikke har kommet da ja..

var hos jordmora her om dagen, og fikk time igjen den 15okt. men hu trodde ikke jeg kom på den... ( slemt å si slikt, man får så håp)!!!

har fått skikkeli fødeansikt også!

Skrevet

Huff,ikke noe lurt av jm å "love" noe egentlig...

Siden jeg har født 2 ganger før har jeg gått på den smellen før å bgeynne å vente for tidlig,så mitt råd er å ikke være for optimistisk som ei skrev her,og ikke tolke alle tegn som at fødselen snart er der. Da blir du gal tilslutt..

Særlig siden det er omtrent 14 dager til termin.....

Krysser fingrene for deg jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...