Renate :-) Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Noen som har bestilt og fått bilder derifra... Fikk bildene derifra idag og vi har brukt en del penger der... Bildene ble jo veldig fine men de kostet en del. Nå sitter jeg og er bare skuffet og sint. Bildene er skjevt kuttet... På to av bildene har de kuttet toppen på hodet til sønnen vår. Nederst på bildet står det en halvveis linje med navnet mitt og copyright... Bildene som f.eks skulle være 20x25 er ikke 20x25 eller jo det er dem men det er inkludert en hvit kant rundt bildet og den linjen med tekst.... Dvs at det rundt synes om du skal sette bildene i andre rammer enn fame sine som er litt mindre glass i. Rotete forklart men er bare litt sinna her. Noen andre her? Erfaringerl, er alle bilder slik eller er dette en glipp. Har vi noen sjans til å reklamere tror dere?
lego Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Da hadde jeg gått tilbake og klaget. Vi har bare kjøpt en forstørrelse av det gratis bildet, men vi er kjempefornøyd med det. Det passet perfekt i rammen og i stua vår.
Renate :-) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Var det ingen linje med tekst nederst??? Flere erfaringer???
lego Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 nope ingen linje med tekst. Ble faktisk litt overrasket over at det ikke var noe som tilsa at det var copyright på det i det hele tatt.
pandabjørn Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 da hadde jeg gått tilbake å klagd å bedt om å få nye bilder! vi reklamerte for et brudebilde vi ville forstørre 50x70 pga det var med en stripe av sløre rett over ansiktet mitt og vi tok heller et annet bilde og ble kjempe fornøyd så det lønner seg å klage på ting man ikke er fornøyd med
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 DA KLAGER DU!! du bestiller jo bilder, ikke skakke bilder mde litt tekst her og der!! høres jo ut som en sommervikar som ikke har gjort jobben sin ordetlig!!
Renate :-) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 satt egentlig bare skuffet og sint igjen, iallefall ikke verdt pengene, ja de skal få bildene i retur......
missmulatto Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Helt enig -klag! Fame er en bedrift som driver masseproduksjon, om man kan si det slik. Har dårlig erfaring selv. Pratet med en fotografvenn om fame-gruppen, og de er visst ganske beryktet i miljøet. Mye middelmådige fotografer og fokus på profitt. Man kan jo bare se på hvorfor de bruker så mye hvit bakgrunn (hvitt gulv, tak og vegger -jo, da stilles det lite eller ingen utfprdring til fotografeb i.f.t. skygger og lyssetting. Lykke til.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 vi har bestilt to store i ramme og to på lerret fra fame og det er ikke noe skrift på de.. kunn en liten sølv rund ting med den stjernen de har i logoen.. men de to med ramme er det også hvit kantrundt.. tror det er rundt de fleste.. tror våre er 50x60. ville klaget om det er skrift nede..
Renate :-) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2008 fotografen var flink hun og bildene var kjempeflotte i seg selv men de er kappet skjevt, og kuttet hoder og en flekk både ene bildet. Og helt ærlig det er egentlig nok til at jeg er mest lyst å ha tilbake pengene å finne en annen fotograf.
MathildeC Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 Vi har bestilt derfra før og blitt fornøyd, men jeg har også en venninne som måtte tilbake og klage, tror hennes bilde ble montert skjevt inne i rammen. Tror hun fikk nytt.
Jerrys jente Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 På bildet vi fikk var det også en linje med navnet mitt og copyright, det ødela en del ja. Vi måtte bruke rammen som fulgte med, skikkelig irriterende. Jeg føler ikke jeg kan klage siden det er et gratisbilde som er oppgradert. Har kun betalt 400kroner.
It's all about me Skrevet 11. oktober 2008 #14 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har ogsåp bestilt bilder i den minste str og den nest minste. Var slik kant med navn og copyright nederst på de også. Men jeg byttet ramme fordet. Kjøpte større ramme og slik pass portour (aner ikke hvordan det skrives, he he). Denne kanten nederst på bildet var akkurat i utkanten, men ved å holde tungen rett i munnen da jeg rammet det inn klarte jeg akkurat å få det slik at det ikke syntes. Men det var på håret med begge to.
Renate :-) Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. oktober 2008 Men syns du bildene er verdt det når det blir slik da?? Det syns ikke jeg...
It's all about me Skrevet 11. oktober 2008 #16 Skrevet 11. oktober 2008 Det ene er jo gratis, så det er greit. Det andre betalte vi 995,- for, og vi fikk det jo inn i ramma vi ville ha, måtte bare holde tunga rett i munn når vi gjorde det. Så ut som det ikke ville gå med en gang, men all skriften under er skjult nå den. Men når det gjelder at det er kuttet skjevt og deler av hoder av borte s¨å er det klagegrunn. Uansett gratis eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå