(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 ..og jeg kjeder meg hjemme! åhhhhh! blææææ!! Hele helgen liksom. Egentlig skulle jeg jo jobbe, men nå er jo lille syk og hjemme. Også har jo jeg blitt syk også liksom, og han drikker øl. Blæææ. Jeg er misunnelig.
wirre;o) Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg hadde det helt forferdelig kjedelig sist lørdag. Spill spill på 123spill...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 åhh jeg orker ikke spill, blir hekta og sur av sånt også kaster jeg laptoppen ut terrassedøra sikkert! jeg vil drikke uanstendige mengder vin!!
wirre;o) Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Konjakk er den beste medisinen som ikke virker! Ellers kan du jo begynne å rydde i klesskapet ditt. Eventuelt komme å ta en tak i mitt. Hilsen frøken "henger ikke med på motene lenger"
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 kjøleskapet?! hhahahaa. åh neeej, der traff du et sårt punkt! hahahaha. det ser ut som pelsen vil ut på tissetur nå, midt i charterfeber!! jeg har ikke noe liiiiv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå