Gå til innhold

Burde man ikke kjenne liv i uke 19-20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med mitt tredje barn, og er skikkelig usikker om alt er ok der inne i magen. Kjente tydelig liv begge gangene før uke19, men nå vet jeg rett og slett ikke om jeg har kjent noe i det hele tatt. Var på UL i uke 11, og da var alt i skjønneste orden. Er det mulig å miste (missed abortion) etter at alle målinger så normale ut? Begynner å bli rimelig stressa for hver dag som går nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vettu, jeg er i uke 18 og har en på 9mnd og de sier jo man skal kjenne tidligere andre gang. jeg kjenner ikke no enda, og kjente ikke no før i uke 21 sist, så jeg tror ikke det er så farlig. jeg har sånn dupler så jeg har hørt hjertelyden flere ganger, tror ikke du skal bekymre deg ;) jeg tror alt er i skjønneste orden hos deg :)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om det : ) Krysser fingrene for at alt er vel! Skal på UL om ca 1 uke, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

Jeg er også i uke 18 å kan ikke si at jeg kjenner noe spesefikt.... du bobler litt og stikker til litt men ingen direkte spark....

Har lest ett sted at det kunne hende morkaka lå forran og da kunne an kjenne liv noe senere... vet ikke om det er noe i det?!

Skrevet

Jeg kjente ikke liv før jeg var 22 uker + noen dager på vei.

Er førstegangs jeg da.

Men har morkaken på fremsiden, vet ikke om de sa noe om det til deg på UL? For det kan visst ha mye å si.

Uansett tror jeg ikke du skal bekymre deg :)

Babyen har jo enda gooood plass, kan jo hende den har funnet sin favorittstilling, med ryggen ut mot magen din? Da skal det jo litt til før du kjenner noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...