Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hvorfor er hu der fra Unge Mødre på charterfeber?! Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Fordi hun var så sliten av å være ung mor sikkert. Måtte ta igjen litt av det tapte.
Martee :) Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Fordi hun fikk tilbud om en gratis syden-tur med vennene sine , tror jeg. Og hvorfor si nei til det når sønnen (?) hennes hadde det fint hjemme sammen med pappaen sin ? Dette har vell bllitt diskutert plenti av ganger før innpå her!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Takk for svar! Men du trenger ikke være spydig!!! Jeg sitter faktisk ikke 24/7 her inne, så dette hadde ikke jeg fått med meg...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Uansett ville jeg ikke reist til syden på min sønns 1 års dag. Men det er nå meg da. Gratis tur eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg var på festival på min sønns 1 årsdag. Vi feiret den med han noen dager før bursdagen hans. Den riktige dagen feiret han med besteforeldre som passet han + kake + kos. Hva i alle dager er galt med det?? Bare vent, kanskje faren til ditt barn er på seminar på barnet sin 11 årsdag.. Det er verre, da forstår jo t.o.m. barnet det.. Typisk nybakte mødre å henge seg opp i slike ting... Du ser etter hvert at noe går man glipp av som foreldre også.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har ett barn på 9 år også, så jeg er ikke fult så nybakt. Jeg skreiv klart og tydelig at: Det er meg da. Jeg har likt å feire dagen til barnet mitt hver gang de siste 9 årene. Om pappaen velger å reise vekk, så han om det. Men JEG gjør ikke det. I allefall ikke på chartertur eller festival. Det er barnet mitt litt viktigere enn. Jeg skal ha bilder i albumet fra bursdagen med kake og mamma tilstede. Skal ikke ha spørsmål om hvorfor bestemor er på bildet og ikke jeg. "jeg var på chartertur jeg, eller på fylla på festival, du husker jo ikke det du lillevenn. feiret bursdag når du ikke hadde bursdag vi. Neste gang feirer vi mai bursdagen din i september, det passer meg bedre." De har bursdag på en spesiell dag, sånn er det jo bare det. Jeg fødte mine barn den spesielle dagen, det er det vi feirer. Kan ikke feire 17 Mai noen dager før fordi man skal bort eller. De har bare en dag som er sin! Men meg om det. Men ikke kom med den "nybakte mødre" greia når du ikke veit hvem du snakker til. Jeg prioritere barnet mitt før fest og fyll! spesielt på bursdagen, uavhengi av alder.
Martee :) Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 HI : Det var ikke meningen å være spydig mot deg altså ; ) Men ser at det kan tolkes sånn nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå