Gå til innhold

Dere som har hatt blødning i forbindelse med SA/MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har desverre opplevd dette nå, og lurer på noe:

Jeg hadde brun utflod et par uker, så ble det litt friskt blod et par dager, så i dag blødde det veldig masse, så kom det ut først en klump, så en større klump en halv time senere. Etter det har det ikke blødd så mye.

Har det som skal komme ut mest sansynlig kommet ut nå?

Det er vell liten sjans for at det begynner å blø masse igjen?

Hvor lenge kommer jeg til å blø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, den enorme mengden er nok over, og det høres ut som om du har hatt en komplett SA. Jeg var hos legen, og fikk henvisning til gynekolog som jeg kunne bruke dersom jeg ville, eller dersom jeg blødde mer enn 1-2 uker. Valgte å ikke bruke den, siden jeg mente at alt var ute, og jeg ikke orket mer styr.. Jeg blødde som en vanlig mens i en uke etterpå.

Klem til deg!!!

Skrevet

Uff, så trist. Klem til deg!

Da jeg gjennomgikk en SA startet det på samme måte som deg. Etter at klumpen kom, så blødde jeg i ca en uke, omtrent samme mengde som ved menstruasjon.

Vil tro det verste er over nå, og at blødningen vil avta mer og mer...

Skrevet

Tusen takk for svar, nå er jeg litt mer beroliget. Dette har ikke vært lett siden jeg har visst at det har vært dødt i 1 uke. Har bare gått å ventet på at det hele skulle komme ut. Men nå kan jeg begynne å legge det bak meg, håper jeg i alle fall.

Har time hos gyn på mandag, og time på sykehuset på onsdag. Håper de ser at alt er ute da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...