Gå til innhold

Andre som sitter alene i kveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene i kveld, og sitter her å fantaserer litt.

Noen som har lyst til å dele fantasiene sine med meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen er borte, bare meg her... Savner han ikke i det hele tatt, nyter friheten alene... :-) Drømmer om en kvinne, hun er blond, utadvent og leker med meg.. Hun venter på at jeg skal ta tak i henne og bare nyte henne, men jeg venter, erter tilbake, vil så gjerne ha henne men vil gjøre stemmningen og lystene enda større... Jeg drar henne med på dansegulvet, vi danser og har det veldig gøy .-) Jeg presser henne opp etter veggen mens vi danser på stuegulvet, holder armene fast oppetter veggen, danser, ser henne i øynene og smiler, går ned på kne, drar opp den tettsittende genseren hennes som viser hennes pene former. Kysser hennes mage for så å danse sensuellt mot henne..., jeg sleiker meg rundt munnen, biter meg i leppa og ser på henne, jeg vet hun har lyst på meg og jeg vil ha henne, spenningen stiger, forventingene stiger, å herregud som jeg har lyst på henne... Så myk i huden, dialekten er bare å elske, allt er bra... Jeg kysser magen hennes mens jeg reiser meg opp, så møter jeg hennes bløte lepper, herregud så deilig... Kunne stått sånn i evigheter...Jeg tar tak i toppen hennes og drar den over hodet hennes, har egentelig lyst til å bare kaste meg over henne, men jeg liker å erte, smiler til henne, tar et tak i buksesmekken med munnen og biter :-) Så åpner jeg smekken, river av henne buksa, på en rå, men fortsatt sexy måte.. Hun elsker at jeg tar kontrollen, jeg kaster buksa hennes bort, hun bøyer seg ned og kysser meg... Så myke og deilige lepper.. Hadde ikke trengt mer jeg, er i syvende himmel jeg nå... Herregud så deilig... Vi står inntil veggen og kliner, biter litt i øreflippen, hun tar av meg toppen min og tar meg på brystene, hun går på kne, vil så gjerne kysse puppene mine, men hun kysser magen min, ser på meg og kysser meg på munnen min igjen, jeg tar tak i det lange håret hennes, tar av henne toppen og kysser henne på munnen, tar hendene bak og tar av bhen også, så fine og perfekte pupper hun har!!, Går ned og kysser de, litt på begge, så går jeg litt lenger ned, kysser henne på den flate søte magen, ser på henne og smiler, dytter henne mot veggen igjen, tar tak i trusa hennes og lurer den av... Kaster trusa lang vekk, vil ha henne nå, kysser henne på innsiden av låret samtidig som hendene mine berører brystene hennes, jeg reiser meg opp, kysser henne på munnen og fører henne mot sofaen, legger henne ned og går lansomt men sikkert mot den nybarberte musa hennes, hun begynner å ynke seg, hun synes det er deilig at tungen min berøre klitoris sakte...Samtidig tar jeg en finger inn i f... Den er våt og klar, herlig... :-) jeg blir mer ivrig...Rett før det går for henne slutter jeg og får henne til å ligge over meg og slikke meg, jeg er så kåt... Hun tar fram dobbeldildoen jeg hadde lagt fram og tar litt glidekrem på hver side, kysser først musa mi, kjæler med klitten min så fører hun sakte inn dildoen, mmm, deilig... Hun sitter oppå meg og trer seg på dildoen hun også, jeg putter fingeren min inn i munnene hennes, å, hvor herlig!!! Hun spytter på dildoen så det blir enda våtere!!! Hun skriker og begynner å skjelve, jeg med, sammen så skriker vi oss inn i en herlig orgasme!!! Utrolig deilig, vi skjelver, kommer også en tåre fordi det var så godt :-) Dette var abselutt ikke siste gang, vi kysser hverandre,ligger tett inntil hverandre, vi sovner nakne sammen, sovner veldig godt... Deililg, deilig, musikken spiller fortsatt, og vi sover dypt og godt, godt, veldig godt :-) Natta alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...