Gå til innhold

Vask av utedresser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man vasker de, skal man gjøre noe spes med de?

Ser på sønnen sin at det kun skal være litt pulvervaskemiddel og ikke noe tøymykner.

Noe annet?

Skal de impregneres eller noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten lese vaskanvisningen på din dress, da det ofte er forskjellig. Noen skal tromles, andre blir ødelagte av trommel osv.

Skrevet

Du kan vel impregnere, tror ikke de har vondt av det.

Ellers er det vel ikke noe spesielt.

Og der kom jeg på at jeg var helt fjern da jeg hentet N i barnhagen, glemte å ta med dressen hjem.... Hva tar vi da på når hun skal ut å leke i helga? Surrehue...

Skrevet

Jeg har lest vaskeanvisningen, men det med impregnering står jo ikke der.

Hva slags impr. bruker man, hvordan bruker man og hvor får man kjøpt det?

litoja: vi huska heldigvis, men bare fordi han hadde dne på seg. he he.

Og bhg har tatt på B en fleecedress som ikke er hans. Hmm. Ikke står det navn i den heller. Så vasket den og tar den med tilbake på mandag. Dere savner ikke en brun fleecedress vel?

Skrevet

Jeg vasker på 40 grader og bruker Milo,innimellom bruker jeg Tech-vask som impregnerer.

Skrevet

Hvor kjøper man tech-vask? Har aldri sett det før skjønner du.

Skrevet

Jeg dusjer som regel dressen i dusjen, men de gangene jeg tar den i maskinen bruker jeg selvfølgelig ikke skyllemiddel og i tillegg bruker jeg lav sentrifuge. Ipregnering kan du kjøpe på spray, f.eks slik du bruker på sko.

Skrevet

Jeg kjøpte på G-sport.

For max virkning skulle dressen tromles etterpå,men den ene jeg hadde kunne ikke det men den var bra likevel.

Mener Babyshop har noen impregneringsprodukter også.

Skrevet

Er fleecedressen ganske tynn? Str 86/92 eller noe? Isåfall er det en viss sjanse for at det er N sin. Trodde jeg hadde vært flink å merke klærne, men kan hende noe har lurt seg unna.

Skrevet

Ja, det var lurt LOTP.

Jeg må nok vaske den skikkelig, den er ganske svart i rompa. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...