Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 er ikke dette meget spesielt??????? betaler ikke en krone for noen av dem.. mannfolk altså!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hadde holdt meg laaaaangt unna han!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Kjenner en sånn en... eller kjenner og kjenner, vet hvem han er. 28 år, 3 barn med 3 forskjellige mødre, ikke ser han barna sine, ikke bryr han seg stort og ikke betaler han for seg. Nå skal han gifte seg med ei dame som har barn fra før og som ikke vil ha flere. Hvordan han i det hele tatt klarte å få unger er for meg en gåte, for en verre slask skal du lete lenge etter. Dessuten er kjæresten hans altfor god for ham, mistenker at hun ser på ham som et misjoneringsprosjekt, at hun skal få skikk på ham eller noe. Jeg spår en unge eller to til med henne, før han flagrer videre til neste naive kjerring.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Min mann har ei datter fra før med sin x kone. Han har ikke sett henne på år og dag og har ikke betalt en krone i bidrag. Ikke akkurat et sjarmerende trekk. Har ikke noen illusjoner om at han skal ha bedret seg i forholdt til vårt barn .. hvis det blir slutt altså.. men akkurat nå er han en super pappa som sitter å lager modellfly med poden. Menn er nå ikke helt riktig skrudd sammen alltid.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Kjenner en dame med tre unger med tre forskjellige menn. Har flyttet 7 timer vekk fra mennene sine. Synes ikke det er så mye bedre da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå