Gå til innhold

TROMSØ JENTER, se her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble du nysgjerrig .. :)

Saken er at jeg skal på kurs der til uka og det er jo fint å vite hva slags tøy jeg skal pakke ned for turen.

Er vel litt kaldere der en her på sørlandet..

Må jeg pakke ned vintertøy, lue og votter og det hele eller ?

Det er nemlig lagt opp til en sosial kveld UTE, og da er det jo greit å være kledd etter været :)

Aldri vært på den siden av norge før, så jeg gleder meg litt å se Tromsø for første gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg sitter, på omtrent samme breddegrad, og likt klima er det nå 9 grader, overskya og det har regna tidligere i kveld. Altså helt vanlig høstvær. Men i Trømsø (ikke så langt unna meg) er det ofte sur vind. Ellers er det så absolutt ikke vinter i den forstand, null snø, og ikke frost. Men det kan jo komme da ;-) Ut på byen-tur blir vel helt opp til deg hva du vil kle deg i, regner med at det ikke er så langt å gå til hotell og utestedene ligger tett. Men for en kveld ute (som i bålkos oppå fjellet) hadde jeg gått for overtrekksbukse og hansker +++ =))

God tur!

Skrevet

Er vel ca syv varmegrader, litt regn og vind for øyeblikket. :-)

Har ikke tatt frem vinterjakka enda, men tror det er meldt kaldere til helga... Du får følge med på værmeldinga.

Det er en veldig fin by da, kos deg! :-)

Skrevet

Jeg bruker skinnjakke, deilig skjerf og machende lue ute, men jeg går ut døra kl 0700 så da er det litt ekstra kaldt.

Nordavinden har vært ekstram i hele år synes jeg, så det kan være surt, anbefaler å ha med skjerf!

Gode sko som du ikke blir våt i!

Gå på Aunegården og spis ostekake :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...