Gå til innhold

føler meg mer feit enn gravid..:/

Anbefalte innlegg

Gjest MiniMagenMin
Skrevet

er nå 14 uker påvei, og magen har ankommet. MEN jeg føler jo meg veldig lite gravid da. i hele 1 trimester kjennte jeg murringer og at det skjedde noe hele tiden, hadde ingen plager, men kjenne at noe skjedde.

nå kan det gjerne være stille i flere dager, og jeg kjenner at det vokser eller rører på seg der nede i ny og ne bare..da er det jo greit. men meste av tiden kjenner jeg absolutt ingenting, og føler meg bare feit, siden magen er litt som den er blitt...

huff, detvar jo ikke slik det skulle bli når jeg ble gravid, haha. jeg skulle jo få stor og fin babymage med en gang, så kunne den gjerne holdt seg slik til den måtte vokse seg større. jaja, ønsketenking det og;)

er overykkelig over å være gravid! ikke missforstå meg, men faktsik så glemmer jeg det ofte, siden jeg kjenner så lite til det.

blir vel endring når magen blir større vil jeg sto;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. du er ikke alene om den følelsen nei. når ikke magen ar komt sånn skikkelig så føler jeg meg også sånn skikkelig blaut feit liksom, sjikkelig deilig følelse, NOOOT!! men men.. det er ikke så lenge vi går gravid, så du må bare prøve og nyte hver en tid i svangerskapet ;) enklere sagt enn gjort mangen ganger, men prøv !! hehe

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Føler det samme. Magen er bare under navelen, så det ser bare ut som om jeg har fått en veldig stor bilring rundt magen. Er 17+3 i dag. men jeg har vært på ultralyd i dag, og der var det en aktiv liten krabat, så da får jeg heller holde ut å være litt feit en liten stund til før magen forandrer seg.

Skrevet

Sånn har jeg det og, er i uke 18 nå. har en liten tass fra før av og jeg følte sist jo større mage j fikk jo feitere ble jeg selv om jeg er helt normal ellers. Så jeg digga ikke å gravid.. men det går jo over og ansolutt verdt det!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...