Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg hater det skikkelig hater.. Faktisk verre enn å vaske opp.. Så nå har mannen skrudd sammen leke grind og stellebord mens jeg har sittet på sofaen (og kost meg med bam), mens han har slitt med å få stelle bordet til.. Jeg kommer med litt innspill når jeg ser han strever, men gidder ikke prøve selv for jeg vet jeg ikke får det til og da blir jeg så sint at jeg nesten slår tingen sundt i sinne.. Skillsmisse arb pleier jeg å kalle det, blir bare krangling hvis vi skal gjøre det sammen, så er bedre jeg sniker meg glatt unna.. Han mangler enda litt på stellebordet han ikke skjønner hvordan skal være.. Kan ikke noen begynne å lage skikkelige tegniner snart??
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg elsker det! Det aller beste med å hanle på Ikea er å komme hjem og skru det sammen...hehe... Ja, jeg vet jeg er rar, men har alltid elsket alt jeg kunne fikle og skru på .... )
solemio Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg digger bokhyller, kommoder og sånt. Kom i skade for å gifte meg med en som liker det enda bedre enn meg, så vi har store problemer med å fordele sånt ved innkjøp. (Det må innrømmes at han er flinkere enn meg, da, og dermed vinner debattene) Lykke til med stellebordet...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg liker det, ja. Har skrudd sammen noen hyller, senger, skrivebord ol. Synes det er kjempegøy.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Offa meg, dere er virkelig gode som liker dette.. Kanskje det er fordi jeg aldri får det til som gjør at jeg ikke liker det.. Blir alltid feil når jeg gjør det, og mannen kommer og må fikse opp for meg.. Jeg eier jo ikke tålmodighet da så hjelper jo ikke på..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 jeg liker også å skru sammen delene, det er halve moroa ved å handle på IKEA )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå