Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er ekstrem. Legger fra meg lommebok, mobil, nøkler osv OVERALT!! Mannen stakkars blir helt frustret, han må jo være med meg og lete.. Og vi finner tingene igjen på de rareste steder.. Og lærer jeg???????? NEIda... PS. Veldig glad en kan ringe til mobilen slik at jeg finner den fort, ikke alltid så fort da, hvis den plutselig ligger i bilen eller oppå vaskemaskinen, skulle hatt slik lyd dings på nøkler og lommebok også..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 JA! den jeg legger oftest fra meg er mobilen- heldigvis. Har faktisk blitt bedre når det gjelder å legge fra meg alt annet. Nøklene f.eks legger jeg rett i lomma når jeg kommer ut av bilen. Husnøklene rett i nøkkelskapet. Lommebok har jeg gitt opp å bruke, putter penger og kort rett i lomma. "mistet" mobilen på jobb her i forige uke da jeg var på jobb, Hadde nettop vært på butikken, og var inne på pauserommet da jeg plutselig ikke fant den. Ringte den med den trådløse telefonen, gikk ned på butikken mens jeg ringte den så lenge det var dekning med den trådløse. Fikk de på butikken til å ringe mens jeg gikk rundt på butikken. Kom på jobb igjen. En kollega sa han syntes han hadde hørt en telefon ringe, og vi fant den da tilslutt mellom sofaen og arm lenet på pauserommet. Tro jeg hadde vært bra fortvilet en stund da.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Off ja det skjønner jeg godt. Ekkelt å miste mobilen slik der andre kan få tak i den. Ligger som regel en del meld på den ikke akkurat alle trenger å lese, blir litt for privat.. godt du fant den da. Jeg har vært veldig flink med jobb nøklene da, men har klart å glemme dem på jobb to ganger og hadde da helt panikk. For det er nøkler som ikke MÅ mistes.. Men heldigvis så lå de slik til at ikke hvem som helst fikk tak i dem.. Men jeg var veldig nervøs før jeg fant dem igjen.. Og særlig ekkelt da det skjedde andre gangen.. Skulle tro jeg hadde lært av første..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Vi er heldigvis ikke så mange på jobb omgangern, 5 stk, hender ofte jeg legger/glemmer mobilen på bordet på pauserommet når jeg går inn i leilighetene. Tror ingen av kollegaene mine ville rørt mobilen min uansett. Er ingen andre som har tilgang på pauserommet, det låses når ingen er der, så var ikke det at så mange andre kunne fått tak i den der, tanken jeg synes er mest ekkelt er å være uten mobil. Det er forøvrig ingen andre enn vi som er på jobb som har nøkkel heller. Eldstemann min er veldig surrete, hender ofte at han roter bort både det ene og det andre. Det siste(eller ihvertfall dyreste) han har rotet bort er DSen som han kjøpte selv for alle feriepengene sine. Den ble borte for ca 1,5 uke siden. Jeg håper den dukker opp her hjemme når han får ryddet ordentlig opp på rommet sitt, kan jo forøvrig være søstra på snart 3 år som har "lånt" den også og lagt den på en lur plass.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Ja jeg tenkte mer hvis du hadde mistet mobilen din på butikken og da kunne hvem som helst tatt den.. Jeg stoler også på folk jeg jobber med, og er ikke redd for å gå fra mobilen blant kjente.. Off ja dumt med DSen da.. Er jo mye penger, så håper den dukker opp igjen snart..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Joda, hadde vært dumt om den var på butikken, Visste forøvrig ganske sikkert at den ikke var på butikken med mindre jakkelomma var åpen, noe jeg egentlig ikke visste siden den var åpen når jeg oppdaget at mobilen var borte. Ble gla når jeg fannt den, ja;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Leter sjelden etter mobil, nøkler ol. Men papirer, selvangivelsen og slik, de forsvinner rett som det er. Selv om vi har 2 faste plasser de skal være på.
blond Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Det er ikke en uvanlig aktivitet her i huset. Det verste er å lete etter nøklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå