Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er jo dere som er gravide som kan svare!!!!!!!!!:)Sitter her og kjenner etter og lurer fælt på hvordan jeg skal tolke denne kroppen:),.... har nettopp hatt el... ,.. hadde pos el tester i går og på onsdag.i dag fredag er kroppen min så rar,.. ømme og fyldige pupper,.. og såå rar og hard i magen. Er dette bare tegn på el,.. eller er det befrukning på gang tro?? hadde sex et par dager før pos el test,.. sambo er borte så har ikke hatt mulighet tl sex de siste dagene:(

noen som har noen svar til meg .... da blir jeg glad!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har d på akkurat samme måte som deg... skal være noen dager siden el her, og har hatt murringer i mage å rygg 2 dager no, og helt oppblåst.... :P

Skrevet

har du ømme pupper også eller??? mine er hvertfall blitt fyldigere..........hadde en kjemisk graviditet forrige mnd,.. så har hørt at man lett kan bli gravid etter noe sånt,..

når har du ikm da???

jeg har rundt 36 okt,.. så det er leeenge til...

Skrevet

he he,.... bomma der,.. 26 okt:)

Skrevet

Det er sikkert helt individuelt. Jeg hadde ingen symptomer på befruktning eller graviditet da jeg fikk positiv test, så for min del var symptomene kraftigere når jeg hadde EL/ustabil syklus.

Skrevet

da er det sikkert el jeg kjenner,...

Skrevet

ja, nei, jeg kan ikke forstå at d kan være eggløsning jeg kjenner, ALDRI kjent d før.. Så litt rart hvis plutselig kroppen skal reagere såå voldsomt da :s men tør ikke håpe for mye på at eg er gravid, men hadde vært veldig greit :P

Har sånne små murringer i dag også, og *kremt* fiser en del enda. hehe. Puppene merke eg ingenting me, men de merka eg ikke noe til før eg var nesten høy gravid sist gang så.. men er ikke sikker på når ikm er.. syklusene mine har blitt kortere og kortere siden fødselen, nærmer seg "normalen" no. Men går ut ifra den er i slutten av neste uke, hvis ikke rundt 20. men sleit me hyppige do besøk nesten me en gang sist gang, så begynner virkelig å lure no. :P

jaja..... tiden vil vise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...