Tingeling27 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hei alle sammen:) Jeg er ny bruker her inne på barn i magen, og får vel kanskje si noen ord om meg selv:) Jeg er prøver for 2 gang,men er føler meg som fersk da det er noen år siden sist og har nå en ny mann. jeg har gått på cerazette, en hormonpille . sluttet på denne for ca 2,5 uke siden. ikke fått mensen etter dette og hadde siste "mens" på pillen rundt den 8 september....på Tirsdag som var hadde jeg skikkelig menssmerter,men ingen mens kom...de gikk over igjen,men har hatt litt småmurringer. i går da jeg var på do så kom det litt slim med bittelitt blod i...det var så lite at det syntes nesten ikke.... var også litt i dag tidlig(bare litt lyserosa på papiret) etter det har det ikke vært noenting. ikke antydning engang,men nå har disse forferdelige menssmertene kommet igjen...skjønner ikke hva det kan være?? noen her som kanskje kan ha en anelse på hva det kan være?? er det el ? eller hva?? takker på forhånd for svar:)
Gurine og gulla Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Tatt en gr.test? kanskje du er gravid. og at det er festesmerter du har:)
nygift87 Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Har hørt det er ganske vannelig med sånn type "bløding" du beskriver som en festeblødning.. Ta en test og informer oss om svart:o) Krysser fingerene for positivt svar )
Tingeling27 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 ??ååå??? nå stiger mine forhåpninger her gitt ...men det er vel for godt til å være sant...jeg tok en test forrige lørdag, og den var negativ...hva tror dere om det?? og foresten, tuuusen takk for raske svar folkens:)
peakabo Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Hei hei, det du skriver kunne vært meg selv føler jeg ;-) Jeg og er prøver for 2 gang, gikk på hormonpille i to måneder (etter at jeg hadde tatt ut p-stav) sluttet på pillen for snart tre uker siden. Heller ikke fått mensen, men trur jeg hadde eggløsning forige helg. Det var da en uke etter pilleslutt (fikk slim med bittelitt blod i) er visstnok tegn på at man er ekstra fertil da! No har jeg en masse murringer og kramper, føler meg stel i hele nedre magedel så er nesten litt spent på om det har klaffet på første forsøk eller om det er mens tegn. Veit ikke om det er til noe hjelp men måtte skrive til deg når jeg kjente meg sånn igjen. Har bestemt meg for og teste om jeg er gravid på torsdagsmorgen om ikke mensen har kommet.
Tingeling27 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2008 takk for svar:) koselig du svarte:) jeg var akkurat oppe og tok en test jeg da...klarte ikke holde meg...men den var negativ:( buhu....jeg som hadde ett lite håp...merkelig hvor fort man glemmer fra forrige svangerskap egentlig.... klem til deg og lykke til:)
peakabo Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 det kan no bare være for tidlig for en test enda, har testa en gang jeg og hehe er testoman. Man glemmer fort ja, har ei jente på 3 år no så er en stund siden sist. Var testoman da og hehe.... men er så spennende! Ta en ny test om noen dager du så lenge ikke tante rød kommer på besøk. Jeg lever i håpet om full klaff frem til tante rød ringer på hihi. Skal teste tidligst på torsdag sier jeg til meg selv og trur jeg må låse inn testen som ligger i skapet på badet tihi ;-) Lykke til, og klem til deg og
Tingeling27 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2008 så gøy:) jeg har også en datter på 3.så gøy at vi har det så likt. jeg tok min siste test nå,men nå er det jo første mnd med prøving, så jeg regner med at jeg ikke kan være så heldig at det sitter på første,men er jo lov å krysse fingrene og håpe:D krysser fingre og tær og alle hårstråene på hodet på at det er klaff for dere;)
Tingeling27 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2008 hm...hei igjen folkens...jeg hadde sååå innmari menssmerter i går igjen..måtte ta paracet før jeg la meg, men ingen mens er kommet...begynner å bli litt redd for at det kan være noe galt her??tok en test i går kveld som var så negativ som bare det, ikke en antydning til skyggestrek engang :/menneh... hva kan dette være ? please hjelp...kan det være at det har vært for tidlig og teste?? ingen andre symptomer på graviditet egentlig, ikke ømme bryster, ikke kvalm, ikkeno mer tissing osv... uffameg...puh...
Tingeling27 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2008 ingen som kan ha noen anelse??? ....
peakabo Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 kan det ikke være at det er no du har eggløsning? Når jeg har det så har jeg innmari ondt i nedre del av magen, føles nesten som kramper i noen minutter innimellom. Kan jo være bare at det er for tidlig at en test slår ut..... håper det kanskje det er festesmerter? Da tar det vell noen dager før en test kan slå ut.
Tingeling27 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2008 hehe er visst hesteh bare du som svarer meg her inne:) joda, det kan være det er det...det var det jeg trodde det kunne være,men så ble jeg jo satt på litt andre tanker at det kanskje kunne være en liten spire som festet seg hehe....men det hadde vel nesten vært for godt til å være sant...men om det er el, så er mannen borte i dag (jobber) og i går hadde jeg så vondt i magen at jeg rett og slett ikke klarte... men dagen før der så var det full rulle ,og de lever vel litt disse små soldatene?? så kan vi hatt flaks og treffe???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå