Gå til innhold

Lisa og lille Noah

Anbefalte innlegg

Skrevet

så du hadde fibromyalgi, og så nylig ett program at det var viktig for disse å ikke spise syrer, men baser - baser er f.eks mye grønnsaker... det går jo da slevfølgelig ut å balansere det gjennom kosten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Tusen takk for tips, hvor så du sette programmet?;) Leste feil og trodde i et øyeblikk at du skrev at det ikke var bra å spise mye grønnsaker:P Er helt avhengig av grønnsaker så da hadde jeg fått litt hetta:P

Syrer? Hva vil egentlig syrer si?

Føler meg en smule blond akkuratt nå:P

Igjen, tusen takk for tips:)

Skrevet

heisann, det var "du ar hva du äter" sverige, svensk tv3... sånn slankeprogram egentlig. Vet ikke så veldig mye om det selv, men tipper det her er noe kanskje homeopater eller erneæringsfysiologer vet en del om. Syrer er f.eks raske karbohydrater, juice o.l - skal se om jeg finner noe mer, men synes det var veldig spennende...

Skrevet

Så snill du er:) Tusen takk for tips, skal undersøke mer om dette jeg også:)

Jeg sluker alle tips, alt som kan hjelpe er gull verdt:)

Skrevet

Takk:D

Har du Fibromyalgi?

Skrevet

da er vel forresten greia at du skal ha i deg minimalt med disse syredannende matvarene... og det høres jo ganske vilt ut, men for hun dama så hjalp det veldig, og hun klarte å bruke 1/4 av de smertestillende hun brukte før

Skrevet

nei, jeg har ikke det... jeg bare så på bloggen din, og så huska jeg det programmet

Skrevet

Fant det på tv3.se, får se om jeg finner dne episoden du snakker om:o)

Hadde ikke gjort noe om smertene ble bedre:)

:D

Skrevet

kjempe fint at du fant det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...