litakine og Theodor Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 så du hadde fibromyalgi, og så nylig ett program at det var viktig for disse å ikke spise syrer, men baser - baser er f.eks mye grønnsaker... det går jo da slevfølgelig ut å balansere det gjennom kosten...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei Tusen takk for tips, hvor så du sette programmet? Leste feil og trodde i et øyeblikk at du skrev at det ikke var bra å spise mye grønnsaker:P Er helt avhengig av grønnsaker så da hadde jeg fått litt hetta:P Syrer? Hva vil egentlig syrer si? Føler meg en smule blond akkuratt nå Igjen, tusen takk for tips:)
litakine og Theodor Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 heisann, det var "du ar hva du äter" sverige, svensk tv3... sånn slankeprogram egentlig. Vet ikke så veldig mye om det selv, men tipper det her er noe kanskje homeopater eller erneæringsfysiologer vet en del om. Syrer er f.eks raske karbohydrater, juice o.l - skal se om jeg finner noe mer, men synes det var veldig spennende...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Så snill du er:) Tusen takk for tips, skal undersøke mer om dette jeg også Jeg sluker alle tips, alt som kan hjelpe er gull verdt:)
litakine og Theodor Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 http://www.helseogkroppsmiljo.no/mat__man_blir_hva_man_spiser/ jeg søkte syrer og baser+mat på kvasir, kom mye opp...
litakine og Theodor Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 da er vel forresten greia at du skal ha i deg minimalt med disse syredannende matvarene... og det høres jo ganske vilt ut, men for hun dama så hjalp det veldig, og hun klarte å bruke 1/4 av de smertestillende hun brukte før
litakine og Theodor Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2008 nei, jeg har ikke det... jeg bare så på bloggen din, og så huska jeg det programmet
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Fant det på tv3.se, får se om jeg finner dne episoden du snakker om:o) Hadde ikke gjort noe om smertene ble bedre:)
litakine og Theodor Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2008 kjempe fint at du fant det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå