Gå til innhold

Trenger litt hjelp! Ang graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser en svak pluss men er usikker på om den er positiv. Jeg skulle ha hatt mensen idag men den har ikke kommet. Testen på bildet er kanskje litt liten for å kunne se den. På bildet er plussen litt dårliger, men i virkelighet er den litt sterkere. Bare klikk på profilen min og se på bildet!

Er jeg gravid eller ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeeh.... ifølge profilen din er du gravid... Ligger ingen test-bilder ute, derimot magebilder da.....

Skrevet

jeg tror ikke det skal ha noe å si om det svakt eller tydelig, en pluss er en pluss ;) kan jo sikkert ta en til hvis du er i tvil, men regner med det er bare å gratulere :)

Skrevet

Jeg fant ikke bildet av testen, men positivt skal være positivt selv om det er svakt! Du kan jo teste igjen om et par dager for sikkerhets skyld, men skjønner jo at du vil vite nå:)

Skrevet

Hæ står det at jeg er gravid???? For det står ikke det på mine sider!! Hmm kanskje bilde må godkjennes før den kommer på! Æsj.. faen heller... Kan dere være så snill og sjekke en gang til, itilfelle den har kommet nå!

Skrevet

Sorry folkens, hadde lastet den opp på private bilder!! Nå skal den være der!

Skrevet

Rette på meg selv:

Står ikke at du er gravid, men du skriver om et svangerskap der... :P Da tipper jeg at det er et tidligere svangerskap da... ;)

Men over til testen: Ja, jeg ser et kryss! :D

GRATTIS MED POSITIV TEST!!! :D:D

Skrevet

jeg ser også et kryss!!!:D

GRATULERER!!!

Skrevet

Oh my god!!! Så koselig!!

Skrevet

Gratulerer med spire i magen! :-)

Jeg ser et kryss jeg! :-)

Hvilke symptomer har du da?

Skrevet

Jeg har litt ømme pupper men bare hvis jeg blir knadd litt hardt på de. hehe sambo har ikke akkurat lette grep. Også har jeg brekket meg et par ganger men trudde det var fordi jeg er forkjølet. Ellers kan jeg ikke si jeg har det noe verre. Men under min første svangerskap ble jeg kvalm i uke 12 så det kommer sikkert seinere.

Her omdagen klarte jeg og svi maten og begynte å gråte og føle meg helt ubrukelig. Samboeren min ble helt fortvilet stakkars. Også har jeg hatt lyst på sjokolade i noen uker nå, så jeg har kjøpt meg en bounty sjokolade nesten hver dag!! Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...