<3 lilletroll <3 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Nå blir jeg sprø!! Slutta på p-pillen i januar, hatt mensen 2 (!!!!!!!!!????!!!???) ganger siden da. Finner heller ikke ut noe om el, da jeg ikke har noen symptomer (eller bare ikke har el i det hele tatt). Bestillte time hos spes.gyn for en mnd siden og han kunne fortelle at alt så bra ut og at jeg bare måtte være tålmodig. Så stakk jeg innom fastlegen for å ta blodprøve for å få sjekket hormonnivået i skrotten - alt normalt.......... Fant ut at jeg skulle hive meg på akupunktur for 2 uker siden for å sette ting i gang. Har nå vært på 4 behandlinger og har hatt mens murringer i magen i 1 1/2 uke nå. Mensen kommer ikke, er ikke gravid og har attpåtil blitt FULL av kviser!!!!!!!!!! Blæææææ!!!!!!!!!!!!!! Noen som kan fortelle meg hva som skjer i kroppen min?? Setter pris på all tilbakemld!
ida_hs Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei.. Det er ikke så mye jeg kan forklare , men jeg har det akkuratt på samme måte.. Jeg slutta i Januar i fjord, for jeg ville at jeg skulle få syklus og sånn når jeg først skulle begynne å prøve som jeg har begynt med nå.. Siden den gang så har jeg hatt mensen 5 ganger tror jeg.. Det er ikke noe gøy.. Jeg har bestilt time hos legen for det var en som sa at når du har så ureglmessig mens så kan det hende at du ikke har eggløsning. Men hvis du har vært å skjekka så er det ikke det.. Men jeg blir helt sprø selv.. Jeg vet jo aldri når den kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå