Gå til innhold

Julebord!!!! hva skal dere gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mye julebordsnakk på jobb for tiden, så nå ble jeg nysgjerrig på hva deres jobb gjør.

Går dere ut å spiser? reiser bort? Ser en forestilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var bestilt billetter til show m/mat, men det var såpass dyrt (700 kr) så det var så få som hadde meldt seg på.. Så det ble avlyst..

Skal mest sannsynlig hjem til sjefen, at vi har med 1 rett hver til koldtbord..

Skrevet

Her drar jobben til sambo+følge på hotellweekend:) I år stikker vi til Trondheim ! :) Før har vi vært i Loen bla :)

Skrevet

Vi skal ha julebord (middag) + overnatting på hotell:o)

Skrevet

Har en koselig arbeidsplass, så i år skal vi ha julebordet m/følge der.

Skrevet

Vi har foreløpig bare snakka litt, men det er ihvertfall snakk om at vi skal ut å spise (17 ansatte m/partner og styret) på en av byens bedre restauranter og etterpå skal vi fortsette festen på jobben =))

Skrevet

i stedenfor julebord har vi års fest... er på hotell, spiser midedag, deler ut priser og drekker oss drita:p

Skrevet

Bruker å være på tre ulike julebord. Et med jobb/studiested. I fjor var vi på ei hytte laaaaangt inne i skogen med utedo, 16 kalde minus, strømmen gikk osv. Kjempesjarm!! Det var så koselig. Tror det blir det samme opplegget i år også. Det skulle egentlig være aking osv., men det var rett og slett for kaldt.

Så er jeg på et sammen med studievenner. Det bruker å bli på en eller annen koselig restaurant.

Så har jeg et med 4 nære venninner:-) Vi gjør litt forskjellig fra år til år:-)

Mannen har sine egne med jobb osv. Damene bruker ikke bli invitert med:-) (og det synes jeg er kjempedeilig egentlig).

Skrevet

Være hjemme tenker jeg siden vi ikke får barnevakt. Min jobb har middag på hotell. Samboeren sin jobb har middag og overnatting på hotell. Begge samme helgen. Selvfølgelig er det julebord for mamma+mann og pappa+kone, samt svigerforeldre og tanter og onkler. SAMME HELGEN! Argh!

Men men, sånn kan det gå.

Skrevet

spise indisk og drikke aquavitt (og øl og rødvin og sikkert jeger også.. hahaha) med teamet mitt på jobb. vet ikke om hele jobben planlegger noe julebord. sikkert ikke.

Skrevet

overnatting på hotell med middag. og dagfinn lyngbø-show.

samboeren sin jobb betaler:)

Skrevet

En kveld på hotell med fri mat og drikke.

Jeg jobber,som jeg alltid gjør hvert julebord.

Frivillig,slik at de andre kan feste;-)

Skrevet

Vi skal til Køben og drikke, herje og tute. Og vinne "best in show"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...