Gå til innhold

Tjoho...mor til guuunar :o)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i noen tråder her å fikk med meg at du forlater oss snart, for ferie i varmen *litt snurt altså* :o) *humre*

God tur til tunisia (det var dit , ikke sant?!) , gleder meg til å høre hvordan du har hatt det. Har lenge lurt på det som reisemål men er litt *pyse*

Have fun :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp reiser i morgen... hihi.. det blir rart. jeg forstår det ikke enda... hehe.. ikke småen heller tror jeg, for han driver og gjør et tappert forsøk på og overtale meg til og ta helekopter i stedet for fly. det er vist mye mer morsomt mener han.... hahah

takk :-) det er utrolig spenende. har aldri vært i afrika før... hihi

Skrevet

det blir helt sikkert en stor opplevelse :o) hvor lenge blir dere borte ?

Skrevet

tusen takk :-) det blir første ordentlige ferien til småen. så det blir spenende å se hvordan han takler det... hehe... men han elsker og bade så det skal nok bli bra... hehe..

forøvrig er jeg veldig glad for at han ikke kan matte enda. for faren hans har gitt han 500 til brus og godteri og da kunne ikke bestefar være noe dårligere (utrolig barnslig bestefar som bare skal bli likt best... hehe) så da ga han også 500 til brus og godteri.. hehe.. og 1000 kr er kanskje litt vel heftig for en tass på 2 og i en uke... hehe. litt vel heftig om det skal deles på et helt år også forsovit.. hehe

vi fikk reisen for meg og småen til 2000 kr med hotell, fly og frokost... så da kunne jeg ikke si nei :-)

Skrevet

vi blir borte i 7 dager :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...