Herminee Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har akkurat fått utskrevet dette av legen min. Noen som har erfaring med dette? Jeg har fått oppgitt at jeg skal gå på provera for å få blødning, og deretter ta pergotime. Nå har jeg endelig fått mensen på normal måte. Skal jeg da gå direkte på pergotime, eller skal jeg begynne på provera først allikevel? Håper noen kan svare på dette:-)
Anja83 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Gå rett på pergotime! Jeg har selv gått på provera i kombinasjon med pergotime. Har nå vært hos ny gynekolog på fertitlitetsklinikken, og han synes det var merkelig at leger skriver ut provera og pergotime samtidig. Det hadde visst ikke noe for seg skjønte jeg. Den beste kombinasjonen i følge han, hvis du sliter med uregelmessig menstruasjon, er å først gå på trisekvens en syklus, deretter pergotime. Noe jeg prøver på denne gangen. :-) Lykke til!
Østfoldjente*85* Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har kun fått Provera 10 mg av min gyn, ferdig med 1. kur. Skulle ta 2 sykluser til, og dersom jeg ikke ble gravid på Provera- skulle jeg komme på nyåret å få pergotime. Jeg ringte imidlertid gyn for litt siden, og spurte om jeg kunne få starte på Pergo når blødningen kom- men det fikk jeg altså ikke foreløpig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå