Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Og er dere 1 eller andre gangs fødende..,. Her har jeg hatt 1 kontroll i uke 8 og skal på ny kontroll til lege i uke 15... Ultralyd i uke 21.. Andregangs.. =)
lego Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tok ul i uke 8 for å finne ut hvor langt jeg var på vei. Ringte volvat og fikk time 2 dager etter at jeg fant ut jeg var gravid. første legetime hadde jeg i uke 13, neste blir hos jm i uke 18, ul i uke 20 og neste legetime i uke 22. Også andregangs. Regner med å ha time annenhver gang hos lege/jm ca hver 4 uke.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Ok.. =) Lurte pga jeg tror det egentlig er veldig forskjellig praksis fra legekontor til legekontor .. Og bare lege ti llege for den saks skyld.. For først så skulle jeg egentlig ikke ha kontroll før i uke 24 igjen etter kontrollen i uke 8.. Jeg syntes det hørtes lenge ut mellom.. Tross av at jeg er andregangs.. Men pga litt småfunn på urinprøvene og uvi og sånt nå så fikk jeg time en gang i mnd allikevel.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå