Gå til innhold

Flere som føler trang til "redebygging"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å begynne å gjøre klart til lillejenta! Ordne rommet hennes, finne en seng/vugge, finne frem i de avlagte babyklærne til storebror etc. Men vi har liksom planer om å male hele 2. etasje før hun kommer, og da er det håpløst å ordne noe, for det skal jo være minst mulig ting/møbler frem til det. Men det er bare to måneder igjen, eller mindre hvis hun kommer før sånn som storebroren!

Merker dere redebyggerinstinktet, jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjaa, her er det redebygging på høyt nivå;) Har laang liste som jeg gjør litt og litt på hver dag, orker så lite og skal ikke gjøre noe særlig heller. Men trangen til å være "ferdig" til han kommer er sterk. Er så kjempeheldig at mor har tatt seg en uke ferie til uka bare for å hjelpe meg å bære og bli ferdig med alt, da skal jeg få krysset av alt:) Og etter det er jeg i uke 37 og da kan han bare komme:)

Skrevet

Jeg føler for å pakke bagen og dra på sykehuset og få ut denne okkupanten snart!

Har vasket alt vi har av tøy, ryddet og sortert, rommet er klart bortsett fra sengen som skal stå inne hos oss i begynnelsen. Og vårt soverom er ikke klart så det går litt mer i sånn oppussingsmodus her.

Og å finne garderobeskap jeg slipper Elfa-skuffer i.... :)

Termin 20.11, så har jo en stund igjen, men jeg er veldig klar for å pakke denne bagen altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...