ei jente til<3 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har lest her inne at EL-testene kan slå ut på graviditet. Er dette bombesikkert, eller kan EL-testen være negativ samtidig som er graviditetstest er positiv? Blir veldig glad om noen kan svare meg på det. .
Maren og snella Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Ikke godt å si... jeg har tisset på ett par eggløsningstester for morroskyld og de ble KNALLpositive
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Mine også har blitt knall positive. Men teststreken skal visst være sterkere enn kontroll streken hvis man er gravid.. Ikke bare en strek liksom..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har hørt at strekene må være like i fargen...
Leon+Ava Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Du kan sjekke profil bildene mine. Fant ut at jeg kanskje er gravid idag. Hadde en svak strek på graviditetstesten, ses nesten ikke på bilde men er litt sterkere i virkelighetn, også har jeg to el tester som ble tatt idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå