Gå til innhold

Når begynner dere å kjenne etter symptomer? he he:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det for tidlig å innbille seg at man kjenner det ene eller dte andre syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. eg er begynt allerede eg.. hadde el på onsdag.. hehe..

kanskje litt vel tidlig, men har fnnet en da.. hihi.. mensmurring nederst i magen.. men av en eller annen merkelig grunn så har eg alltid det helt til tr kommer... øøøhh... mulig innbilling:p

Skrevet

Har fått det for meg at jeg merket litt i går, og det er 5 dager til mens.. Men hvis det er likt seg så er det blod på dopapiret i mårra eller søndag, og noen triste dager til man håper at spiren sitter......

Skrevet

ha ha, jeg hadde el mandag eller tirsdag selv, men jeg kjenner ingenting.Kjente litt FØR el da. det var kanskje en tanke for tidlig;)

Skrevet

hehe.. ja FØR el var jo til og med tidligere enn meg... hehe...

nei uff.. prøver å ikkje tenke så mye på det.. er vel bare litt el smerter som henger igjen eller noe.. litt tidlig å finne symptomer allerede..:P

sist hadde eg plenti med symptomer, men tok jo aldri hintet.. hehe.. til slutt sendte sjefen min meg til lege.. alle uten om meg og forloveden min hadde jo skjønt at eg var gravid:p var 7 uker på vei når eg fant det ut.. hehe.. kordan var det hos deg sist da?

Gjest nanny carrie
Skrevet

Med en gang mensen er ferdig.. hahah!! En gang testet jeg to dager etter sex :-p

Skrevet

hehe.. klarer å la ver å teste så fort da:p hehe..

morsomt...

Skrevet

Sist gang? Hmmm... tenke...

Jo, sist gang hadde jeg 6 ukers lange sykluser, så teste på dag 43 og da var den positiv. :)

Men så ble vi jo satt frem med termin fra 2.september til 11, det er jo 9 dager, så da var jeg vel mindre på vei enn jeg trodde:)

Skrevet

Ha ha ha... ikke rart du venter lenge da:) he he.

Neida.

to dager etter sex var jo litt optimistisk syns jeg. Jeg skjønner at du fremdeles er en positiv en og ikke en pessimistisk en som meg. he he .

Gjest nanny carrie
Skrevet

He he he dette var før jeg skjønte at syklusen skulle bli 70,80,90 og 120 dager da ;-)

Skrevet

uff da.. så lange sykluser?

kommer seg nok..:)

må nok bare prøve å vere opptimistiske hele gjengen.. ikkje så lett men jobber med saken.. hehe.. prøver å tenke at kvar pp er eg en pp nermere en bebis i magen:) hehehe

Skrevet

Du jeg prøver det motsatte jeg, prøver å tenke "det tar tid for de fleste, så om det ikke går nå så er det ikke verdens undergang". Ellers blir jeg så veldig skuffa hver gang.

Håper jo uansett da. :)

Skrevet

ja skjønner den tanke gangen.. men det eg tenker er at uansett kor lang tid det skulle ta så er eg en pp nermere for kvar gang...:)

tok oss ca 1 år med vanessa så regner med det samme no og... men håper jo ikkje det tar like lang tid denne gangen!!

har du unger fra før? kor lang tid tok det da (viss du har)?

Skrevet

Ja, har en på 2 år. Det tok 3 pp. Men de var lange, ca 6 uker hver. :)

Skrevet

vanessa og er 2 år:) ble det i august.. gleder meg sånn til ho blir storesøster.. ho elsker jo små babyer.. hehe...

behandler dukkene sine som babyer gjør ho og,, merklig hvordan dei vet hvordan dei skal behandle dei.. gjør jo alt som eg ville gjort det.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...