Gå til innhold

Kan man nyse pà seg rier? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt sà forkjòla i dag, og for hver nys strammer magen seg og det gjòr vondt!! Uehhh.....

Er 36+4 i dag, eller 38+3 i fòlge UL.......

Har nettopp drukket kamillete med kanel og sukker nà, og det gjorde godt for halsen i hvertfall :-)

Kan all den nysinga gi rier da?? Og hvilke effektive kjaerringràd finnes mot forkjòlelse?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du nyser på deg kynnere, disse kan også gjøre vondt

Skrevet

Jeg opplevde ved forrige svangerskap å hoste på meg lekkasje i forstervannet. Det igjen gjorde at fødselen måtte settes igang pga infeksjonsfaren. Da var jeg i uke 35.

Så fortsett å drikk te, ta det med ro og plei deg godt til forkjølelsen er over:-)

Skrevet

Oj, fostervannslekkasje ja! Bra at du hadde kommet sàpass langt i svangerskapet da! For alt gikk vel bra?

Selv blir jeg bare vaerre og vaerre her jeg sitter og snufser og nyser. Skal hive innpà mer te ja :-) Baby skvetter jo sànn til ogsà nàr det kommer et nys, etterfulgt av steinhard mage. Det er nok bare kynnere enda, men blir jo litt smànaervòs for at det skal bli til rier, siden han har godt av à vaere der inne ennà litt til.

Tar gjerne i mot ràd om noen har, for à kvitt forkjòlelse!

Leste at kanel tar nuven pà basseluskene, og det har jeg hatt i te`en min, men det kan jo igjen vaere riefremkallende, sà da er det vel ikke sà lurt à hive innpà for mye av det?!

Hmm....?

Skrevet

For å ikke skape ekstra bekymringer så kan jeg fortelle at det gikk kjempefint med baby. Hun var 2,7 kg og ferdig utviklet, og vi dro hjem fra sykehuset til normal tid. Du har kommet så langt at barnet snart ikke regnes som prematurt (3 uker), så jeg tror ikke du trenger bekymre deg for baby dersom du skulle være uheldig å sette igang en fødsel. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...