Gå til innhold

hvor mye betaler dere som leier i husleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å hvor stor er leiligheten?

ville dere betalt 7500 for en leilighet med 3soverom å garasje, altså den er jo ganske stor, ca 15min med bil fra byen. fin å grei plass,men jeg syns det var litt mye jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi leier ut i kjelleren våres. Vi tar 4000 for 50 kvm. et sov. Garasje. inkl strøm, kabel tv og internett. Vi bor ca 25 min fra byen.

Skrevet

Vi leier et helt hus på 130 kvadrat for 4000 i mnd...:) Men det er nok noe mer på landet enn der du tenker å leie...:P

Skrevet

vi leier i bergen, og betaler 8000 mnd. to soverom, pluss et loft/ hems. er ca 60 kvm, loftet kommer i tillegg

Skrevet

vi betaler 4000 + strøm, 3 soverom. alt møblert. med garasje og stor hage med nydelig sjøutsikt. vi bor på landet da. er som regel billigere der enn nermere byen. huset er ca 130-140 kvm.

Skrevet

vi betaler 5200 pr mnd, 2 soverom, stor stue, stort bad, 80 kvm...

Gjest MiniMagenMin
Skrevet

vi betaler 6000kr for 90kvm, 2soverom, helt nytt da vi flyttet inn.

store lyse fine rom:)

carport, og ca5min til byen, 2min til nærbutikk, togstasjon, frisør o.l.

det er ganske dyrt og attraktivt å bo i denne byen, så dette er absolutt ikke dyrt:)

Skrevet

Vi bor 45min fra Bergen, betaler 3300kr for 89m2 og synes det er topp!

Bor rett ved barnehage, butikk. basseng, skole og sjø- herlig.

Skrevet

Hei, vi betaler 5800,- i husleie, men der må vi selv sørge for strøm og komm.avg. Det er på 200 km.

Skrevet

vi leier 100 kvm, hovedetasjen i et hus, med kontor, 2 soverom, stor stue, kjøkken, do og bad, litt bodplass i garasjen, stor plen, stor terrasse og loft - betaler 6900,- inkl strøm. (5600 i husleie) veldig fornøyd med det, nå som renta er som den er......vi skal bygge om ett år. Fin måte å spare penger på frem til da.

Skrevet

Kan jeg spørre sånn ca hvor du bor? Syns det var skikkelig billig. Heldiggris! Vi betaler 6000 kr i mnd for 70 kvadrat- 3 roms. Syns det er nok jeg, men bor kun 15 min med bil fra Bergen sentrum.

Skrevet

Vi har hus med leilighet som vi leier ut. Den er på 70 kvm og har 3 soverom. Standaren er helt topp (huset stod ferdig 2006) Og det er 15 min inn til byen og 5 min ned til et fint sentrum. Vi får 7800 + strøm... De får koble seg til internettet vårt og det er kabel- tv. Det har aldri vært problem å leie ut den leiligheten. Alltid vært mye folk på visning :)

Skrevet

Vi leier ut hageleilighet 20 min med bil fra Bergen. Tar 5000 i mnd. for 55 m2, 1 soverom, kabel-tv, sjøutsikt og garasjeplass. 2 år gammelt hus.

Skrevet

Vi betaler 5500+strøm for ca 70kvadrat 2 soverom med egen hage 5 min gåavstand til sentrum.

Skrevet

Vi betaler 7000 for en leilighet på 110kvadrat uten støm 20 min til nærmeste by (Tønsberg) og 5 min til et greit sentrum. 3 soverom, ikke garasje. Dette er på landet.

Hadde gladelig betalt 500 mer for garasje! Hvilen by er det snakk om?

Skrevet

Oida! godt noen har billige leie! Vi betaler 12000 uten strøm og tv osv. For en leilighet på 90 km2 med to soverom. Fin leilighet men det er i drøyeste laget:p

Skrevet

Vi leide ut leiligheten min sentralt i Trheim ifjor, den var på 56 kvm, meget bra standard, med hvitevarer og bodplass, ett soverom. Egen parkeringsplass, men det var utendørs.

Leide den ut til kr 8500,- uten strøm og internett, med kabeltv.

Så jeg synes ikke det hørtes mye ut det du skriver nei (",)

Stoooor forskjell på beliggenhet og standard rundt omkring da..

Skrevet

jeg bor i kristiansand, så det er 15 min fra den byen å ca 7-10min med bil til sørlandssenteret..

syns dere det er dyrt?

med 7500 pluss strøm?

det var foresten jeg som skreiv hoved innlegget

Skrevet

Jeg betaler 4500 + strøm for 70kvm.

Leiligheten ligger ca 15min fra Ålesund. 7500 høres LITT dyrt ut, men jeg kjenner ikke prisene der du bor, men her ville jeg ikke betalt mer enn 6000 for en leilighet med 3 soverom..

Skrevet

Skal si dere leier billig. Nesten alle her inne!

7500 er jo ingenting!

Ble ganske overraska jeg. Kanskje dere alle bor i distriktet? Vi eier en to-roms midt i Bergen sentrum, og har lite gjeld (850 000) og betaler likevel 10 000 med strøm, kommunale avgifter, forsikring avdrag og renter. En pris vi betjener helt uten problemer, men her i byen betaler jo folk 3000 - 4000 for et rom i kollektiv.

Det lønner seg visst å leie, og ikke eie.

Skrevet

Bor på Minde i Bergen. Betaler 8500 inkl kabeltv, f.utgifter, internett. Strøm betaler vi utenom. Den er på 80 kvm 3 roms leilighet i en forholdsvis ny 4mannsbolig. Veldig barnevennlig og rolig område:)

Skrevet

Betaler, etter min mening, alt for mye. 7000,- for 90 kvm + loft(40kvm) + stor veranda + bod + 3 park-plasser. Rekkehus, fem min bil fra sentrum. Strøm, internett og tv kommer i tillegg. Kanskje bare jeg som er godt vant?!

Skrevet

leier hos familie.....betaler 3200 pluss strøm for ca 45kvm nær bergen sentrum....10min med buss(haukeland)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...