Gå til innhold

Vinterbryllup.. Hva hører med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger vinterbryllup, og trenger litt inspirasjon!

Selv tenker jeg hvitt og sølv, med innslag av en farve (lurer på gammelrosa), masse levende lys inne, fakler utenfor lokalet og kirken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lilla tror jeg at jeg ville brukt.

og jeg vil også ha vinterbryllup. er så lei alle disse sommerbryllupene. kan jeg komme i dit? hehe.

snølykter, dersom snøen er kram og du har tid til å bygge noen. hest og slede med skinnfeller om du virkelig vil ha prinsessebryllupet.

Skrevet

Så klart du kan komme! hehe.. =)

Med det været som pleier være her regner jeg mer med at det blir 7 grader og regn enn snø, men det er vel lov å håpe?!

Hest og slede hadde virkelig vært drømmen.. sukk.. Jeg skal ihvertfall ha hvit pels, eller hvit kåpe med pelsdetaljer. (den kan være fake.. hehe)

Skrevet

ååååå... så kos. ett ordentlig vinterbryllup er jo bare fantastisk.

på festkaker.no så kan du få spiselige diamanter, som du kan pynte deserten med. det fins også glitter der inne som skaper snøfølelse, som kan brukes på en kake (kanskje bryllupskaka?)

Skrevet

Hvite grener med "juletrelys" - f.eks. de som selges på Clas Ohlson om dagen. Eller store hvitmalte "trær" i potter, dekket med lys. Snøkrystaller. Kunstig snø. Glasskuler. Meter på meter med hvitt stoff hengende på kryss og tvers i taket, for å lage litt vinterlandskap. Generelt sett masse stearinlys ! Og gjerne fyre på peisen, hvis man har et sånt type lokale. Søk på "winter wedding" bilder på google.com. Der får du masse inspirasjon. Lykke til!

Skrevet

åå, det hørtes helt fantastisk ut! VI elsker vinter og innekos med stearinlys, så tror vinterbryllup er midt i blinken for oss =)

Fortsett og komme med tips dere! Jeg noterer ivrig =)

Skrevet

haha.. puh. ikke skap debatt i den fine vinterbrylluptråden din nå. jeg vil gjerne gifte meg nyttårsaften jeg. tenk så fantastisk da. :D

Skrevet

Vi giftet oss i januar og det var helt fantastisk.

Hadde hvitt,soelv og dyp roed som farver og hadde hvit pels :)

Hadde lokale hvor vi hdde mye lys,tent peis osv :)

Skrevet

Hvit PELS!! og hvit muffe=) Å, vinterbryllup høres så fantastisk ut! Om jeg skal gifte meg noen gang, vil jeg også ha det på vinterstid!

Skrevet

Å å å...eller blå cape med hette=) Drømmer meg bort jeg, nå...

Skrevet

cherry coke tror du det er noen grunn til at det er to aleneforeldre som tar helt av og begyner og titte på google med en gang bryllup blir nevnt og ingen andre? hehehe

Skrevet

Hahaha...du sier noe der...=) *litt flau*

Skrevet

vi har ihvertfall evnen til å drømme :) det er en gave i seg selv :-)

Skrevet

hihi.. pelsmotstanderene kommer til å få melken i vrangstrupen i kveld!

herrefred, jeg fant akkurat min egen brudekjole og så nå bør han få ut fingeren her han kjæresten min altså! omg

http://stephaniejamescouture.com/

under tealength dresses og hold musepekeren over kjolen som heter roxanne. med sort underskjørt som du ser her...

http://www.stephaniejamescouture.com/blog/?cat=7

så hold av nyttårsaften jenter! *ler*

Skrevet

åå, dere er flinke =) nå er jeg i skikkelig stemning her! hehe..

Skrevet

skal dere gifte dere nå til vinteren??????? Bryllup er bare det beste:-)

Skrevet

Vi gifta oss 18 Januar :o) og det var en drømmedag !! Kaldt & klart vær !

jeg hadde hvit kjole m tykkdyp rød cape med stor hette på - mannen min hadde sjakett med dyp rød vest osv.

kirken var pynta med granbar & store kandelabre :o))

I fest lokalet var det masse staerinlys & hærlig stemning .... det eneste minuset for oss var - at vi ikke fikk tatt brudebilder ute pga lyset ......

gled dere hvis dere skal ha vinterbryllup - det har aldri vært noe annet alternativ for meg :o))

Skrevet

jeg vil også gifte meg;) hehehe og vinterbryllup står høyt på min ønskeliste...

men jeg vil gjerne gift emeg på ettermiddagen når det er mørket, eller rett før det begynner å mørkne ( skal ikke gifte oss i kirken så tiden tror jeg går bra). Vil leie et stort lokale der vi kan gifte oss i et rom/evt en veranda, også gå inn i et annet rom/eller bare inn som er stemningsfult av MASSE telys og dekket til middag. ute vil jeg ha masse lykter/lanterner.

jeg ville hatt de fargene som deg hvitt, sølv og detaljer at blek rosa;) også vil jeg ha tiara;) og pels(må ikke være ekte) eller så ser jeg får meg en jakke med stor fin hette ( kanskjemed pelskant) og (dette høres dum ut, men det er fint)m jeg vil at hetten skal være litt nissalue aktig, sånn lang som henger ned:)

Min kjære er snowboard kjører og vi elsker vinteren begge to- så det må jo bli vinter for oss:) Også er vi masse på fjellet så hvis vi hadde hatt/får råd skulle eg gjerne hatt det på et hotell på fjellet ( hvis de har lokaler osm innfrir min forventninger) og da evt betalt for en overnatting for alle :s men det tror jeg nok ikke vi får råd til :(

Skrevet

Vi hadde vinterbryllup. Vi giftet oss og døpte jenta 10 des 2005.

Vi hadde tema rosa og sølv. Rosa for oss jenter (de feminine) og sølv for det maskuline. Det var ei nydelig dag,og jeg hadde pelskåpe og ei lita hvit veske med pelskant på.:o)

www.swedishflower.piczo.com

Skrevet

Så fin du var Cat!=) Og for noen nydelige barn du har!

Skrevet

Takk, jeg følte meg fin, og dagen var fantastisk.

Ja de er nydelige,er så stolt av de ungene mine. :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...