mammantilde2vakreste<3 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Er det bare jeg som har så dårlig hukommelse at jeg glemmer hvordan tiden før mensen er?! Håper jo på graviditet, men har mensmurring og stikking nederst i magen. Er veldig øm der sent på kvelden.. Innbiller meg halsbrann.. Venter mens på tirsdag el onsdag. Er det noen flere som er sånn rar i magen? Sikkert ett veldig rart spm..... Er ny her, men har en gutt på 4 fra før, men alt er glemt etter så lang tid:) Håper på noen svar:))
påtjukken Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 hehe.. alt eg husker var at var øm i magen, men kor tidlig eg ble det vet eg ikkje... var 7 uker på vei før eg endelig tok hintet... haha men halsbrannen kommer jo senere i sv.skapet.. mensmurring og stikking virker jo lovende da:)
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Mener at det var slik forige pp og, men håper jeg tar feil. Hadde så stramminger/stikkninger i forrige uke at jeg fikk skikkelig vondt.. Vi krysser fingrene:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå