Gå til innhold

Hva har dere på pizzaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage pizza nå siden vi har besøk av broren til sambo som hjelper sambo.

Jeg skal ha på kjøttdeig x2 med hjemmelaget pizzasaus, makaroni, løvbiff, nachos chips og ost. Sambo og broren skal også få på ananas og mais.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om pasta på pizza før, den var ny.

Jeg har ingen favoritt, men hvis det er sopp MÅ det være frisk sjampinjong, hermetisk er grusomt i smak. Liker stenovnsstekt italiensk pizza og det bør ikke være for mye fyll.

Skrevet

Vi har først på pizzasaus, bruker peppes pizzasaus, her fåes den kjøpt på kiwi, og har ost på under så legger vi rå kjøttdeig, bacon og løk på samt hermetisk mais og ananas. Innimellom tomat og eller paprika. pizzakrydder er også et must, vi bruke dollys.

Har aldri hørt om makaroni på pizza, men om mamma hadde likt pizza ville hun nok elsket den med makaroni.

Skrevet

Vi har det som regel veldig enkelt siden barna liker det best. Karb.deig med herm.tomater. En del krydder. Hvitløk og ost..

Skrevet

Min pizza varieres endel, men har nok endel mindre fyll enn din....

Vanlig pizzafyll her er feks hjemmelaget pizzasaus (koker store porsjoner av tomater, hvitløk og krydder som koker inn og tilsettes olje når den er ferdig kokt..... fryser ned i porsjonsposer..nam..hehe)

Resten av fyllet er feks ost, skinke, pepperoni, paprika, sjampinjong og løk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...