Gå til innhold

Fikk ikke jobben jeg:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på intervju for nesten 2 uker siden, fikk gode tilbake meldinger på svarene jeg gav, og følte at intervjuet gikk kjempe bra. Vi var 3 stykker som var inne til intervju og vi skulle få beskjed innen 30 september om hvem som fikk jobben. Fredag 3 oktober klarte jeg ikke å vente lenger, så jeg ringte for å høre hvordan ting lå an, da hadde de ikke bestemt seg. Igår (på bursdagen min) fikk jeg brev i posten om at stillingen var besatt og at de takket for interessen.

Trodde det var vanlig å ringe rundt til de som har vært inne til intervju jeg. Er kjempeskuffa nå, trodde helt ærlig at jeg skulle få jobben:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig da.. forstår du er skuffa. Tror ikke alle ringer rundt nei, selv om de kanskje burde det!

Håper du får en fin fredagskveld likevel:)

Skrevet

Kjipt, har vært i den situasjonen mange ganger selv.

Men jeg har også svært mange ganger opplevd at det bare kommer brev i posten, selv om det har vært få på intervju og de har sagt de skal ringe. De vet kansje ikke hva de skal si, men er uansett en kjip måte å få vite det på.

Skrevet

Å, det var trist!

Men du kan jo ringe de for å høre begrunnelsen eller hva som gjorde at du ikke nådde opp osv? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...