Gå til innhold

Fikk ikke jobben jeg :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på intervju for nesten 2 uker siden, fikk gode tilbake meldinger på svarene jeg gav, og følte at intervjuet gikk kjempe bra. Vi var 3 stykker som var inne til intervju og vi skulle få beskjed innen 30 september om hvem som fikk jobben. Fredag 3 oktober klarte jeg ikke å vente lenger, så jeg ringte for å høre hvordan ting lå an, da hadde de ikke bestemt seg. Igår (på bursdagen min) fikk jeg brev i posten om at stillingen var besatt og at de takket for interessen.

Trodde det var vanlig å ringe rundt til de som har vært inne til intervju jeg. Er kjempeskuffa nå, trodde helt ærlig at jeg skulle få jobben:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kjedelig! Det var sikkert en vanskelig avgjørelse siden de brukte så god tid. Jeg ville ringt og spurt hvorfor du ikke fikk jobben så vet du det til neste gang.

Bedre lykke neste gang!

Skrevet

Det var synd! De pleier ikke å ringe til meg når jeg ikke får jobben. Det har hendt, men ikke så ofte.

Skrevet

Å så dumt du ikke fikk jobben.. De ringte ikke til meg heller når jeg ikke fikk jobben en gang. Fikk bare som deg ett brev i posten at jobben var besatt..

Skjønner du er kjempeskuffet, du har lov å ringe (som andre nevner her) og spørre hva som gjorde at du ikke fikk jobben..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...