Gå til innhold

hvilken mobil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 6500 silver slide (nokia) og er egentlig fornøyd (oppsett og funksjonsmessig + utseende), bortsett fra at jeg tydeligvis har fått en mandagstlf som pr i dag er inne på rep for 3. gang. Blir det en reklamasjonssak aner jeg ikke hva jeg vil ha i stedet...

Skrevet

Nettopp fått meg en Nokia 8800 safir - kjempe fin. Er en designtelefon framfor en duppedingstelefon da. Funker kjempe bra til mitt bruk,men kunne ha tenkt meg litt bedre kamera (er ikke blits).

Skrevet

Nokia 6500 silver slide og er kjempefornøyd. Lett å bruke og tåler litt da det er metallkasse på den. Bra kamera.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...