Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har 6500 silver slide (nokia) og er egentlig fornøyd (oppsett og funksjonsmessig + utseende), bortsett fra at jeg tydeligvis har fått en mandagstlf som pr i dag er inne på rep for 3. gang. Blir det en reklamasjonssak aner jeg ikke hva jeg vil ha i stedet...
Axus' girlfriend Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Nettopp fått meg en Nokia 8800 safir - kjempe fin. Er en designtelefon framfor en duppedingstelefon da. Funker kjempe bra til mitt bruk,men kunne ha tenkt meg litt bedre kamera (er ikke blits).
camosilla Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Nokia 6500 silver slide og er kjempefornøyd. Lett å bruke og tåler litt da det er metallkasse på den. Bra kamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå