TeBax Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 kjennes det ut som menssmerter, mageknip..?? har helt glemt det ut... får vondt i magen, det varer litt, så forsvinner det, så kommer det igjen også forsvinner det. det kommer uregelmessig....
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Det kjennes ut som mageknip :-) til å begynne med bare svake menssmerter, men etter hvert skikkelig mageknip.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Kjennes ut som menssmerter!!! Veldig sterke menssmerter!! Tror nok du kjenner det når de kommer!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Når du har rier har du nok med å konsentrere deg om deg selv. Blir lett irritert på omverdenen. Etterhvert føler du at du må puste deg gjennom vondtene.. Rier skal være regelmessige, og de er ikke problem å ta tiden på,fra begynnelse til slutt. Du kjenner godt når en rie begynner.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Forstår det sånn at du har født før..og da kan jeg love deg en skikkelg aha opplevelse når riene er skikkelig igang. Det fikk ihvertfall jeg. Gikk med masse masrier med nr 2 som til slutt ble regelmessige. Ved første Ordentlige ri som jeg kaller det så skjønte jeg hvor fort man glemmer, for da kom alt tilbake og gud som jeg angret der og da på at jeg kunne la meg selv gå gjennom det igjen.... Og nå venter jeg på nr 3, like godtroende som forrige gang;)
TeBax Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, jeg fødte for 1,5år si..men hvorfor jeg vil det igjen, er jo ett annet spørsmål. hehehe. har vel egentligt glemt hvor vondt det egentlig var ;)men hva gjør vi ikke for å få skjønne herlige barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå